Eej iedereen. Sinds de komst van youtube, google video en andere video upload site's zijn steeds meer mensen bezig met hun shitload up te loaden op deze sites, natuurlijk is merendeel hiervan letterlijk shit, maar toch zitten er uitzonderingen tussen. Ik heb het in dit geval dan over kinderen, (jonge) kinderen die dan een speciaal liedje kunnen spelen, zichzelf in allerlei verschillende bochten kunnen wurmen, of natuurlijk iets anders. Toen ik een kwartier geleden een youtube filmpje toegestuurd kreeg, had ik echt zo'n 'wow' effect dat nu nog bezig is eigenlijk. Ik vroeg me toen toch af of er nou meer van deze kinderen zijn die ook zo iets speciaals kunnen, en daarom ben ik dit topic begonnen. Als jullie ook zo'n klein wonderkindje kennen, voel je dus vooral niet te verlegen om hem hier te poste, just do it!
Sinds de komst van youtube, google video en andere video upload site's zijn steeds meer mensen bezig met hun shitload up te loaden op deze sites, natuurlijk is merendeel hiervan letterlijk shit, maar toch zitten er uitzonderingen tussen.
Ik heb het in dit geval dan over kinderen, (jonge) kinderen die dan een speciaal liedje kunnen spelen, zichzelf in allerlei verschillende bochten kunnen wurmen, of natuurlijk iets anders.
Toen ik een kwartier geleden een youtube filmpje toegestuurd kreeg, had ik echt zo'n 'wow' effect dat nu nog bezig is eigenlijk. Ik vroeg me toen toch af of er nou meer van deze kinderen zijn die ook zo iets speciaals kunnen, en daarom ben ik dit topic begonnen.
Als jullie ook zo'n klein wonderkindje kennen, voel je dus vooral niet te verlegen om hem hier te poste, just do it!
Om af te trappen: