Jump to content
Geplaatst:
comment_1551515

Het is weer bijna kerst, dus heb ik weer een nieuwe kerstsignature gemaakt.

Zoals altijd zo bij de laatste, is deze weer dynamisch en verandert dus bij een refresh.

Signature:

kerst09.jpg

ava.png

Hoe is de sig gemaakt:

Het origineel is hier te vinden. Eerst heb ik een halfuur tot een uur in Paint (Windows 7-versie) het plaatje aan rechts uitgebreid zodat hij wat breder werd. Vervolgens heb ik in PowerPoint 2010 het bord erbij gemaakt, 37 vertalingen (in het lettertype Nashville) er op gezet en de dubbele border en omheen geplaatst.

Hoe het werkt:

Voorheen gebruikte ik altijd de GD Library om tekst er dynamisch op te zetten, maar omdat dat nu niet ging vanwege het schuinzetten en de schaduw, heb ik de 37 afbeeldingen apart opgeslagen. Bij het aanroepen van de sig wordt er dan één uitgekozen.

Met dank aan:

Zamg0d1 voor de host en PatrickW voor server-hulp. :tu:

En Beagle voor het opmerken van het missen van de sneeuw op het bord.

Vorige signatures:

2008:

kerst08.pngava.PNG

2007:

kerst07.pngava.PNG

UPDATE: Bord nu met sneeuw. :)

UPDATE2: De kwaliteit is hetzelfde, maar het is nu wel JPG en <100 KB. :)

Hé! Niet weggaan zonder reactie! :{

Mvg,

Flitskikker

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1557801

Wat een werk zeker, en die vertalingen heb je zeker uit je hoofd gedaan? ^^

Dat verdiend al een 10 voor een overhoring! :puh:

Nee, een erg mooie signature, het bord en de achtergrond vormt samen een mooi geheel, en zelf heb ik ook niet echt opgemerkt dat de talen steeds veranderden maar ik vind het beter als je vorige kerst signature.

Hoelang ben je in totaal hier mee bezig geweest..

Geplaatst:
comment_1560871

Mooie Signature met vele talen en leuke details.Mooie kleurtjes en tof dat je er zo'n bord hebt bij gepixeld.Ook een mooie avatar met een leuk lettertype!Echt top!! :tu:

Sig: 9/10

Ava: 8,5/10

:cya:

.Corneria.

Geplaatst:
comment_1561962

Ik vind 'm heel mooi, er is duidelijk vooruitgang te zien in je skills als je naar je vorige sigs kijkt. Ik vind het jammer dat hij wat te groot is, maar ik heb ook geen ideaal internet so what are you gonna do? De tekst vind ik wel leuk gedaan, past sowieso bij het geheel. Bovendien is het een beetje cartoonachtig en dat mag ik wel. Je signature is dynamisch, wat je niet vaak ziet, bovendien geeft het de signature iets extras. De rand is simpel maar toch mooi, het is uiteindelijk mooi geheel.

Flitskikker's Kerstmasssignature 2009 get's a 5, out of 5. Ik kan niet wachten tot je volgende sig.

btw je moet me toch eens uitleggen hoe je een zo'n dynamische sig maakt.

Mvg, dieMooie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.