Jump to content
Geplaatst:
comment_1552006

Hallo,

Ik wil graag gebruik gaan maken van een objectstreamer, zodat ik verschillende grote stuntplaatsen kan plaatsen, op mijn server. Ik vind het best lastig om dit voor elkaar te krijgen. kan iemand mij hier mee helpen.

Ik gebruik versie v0.2.X

Featured Replies

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1567041

1e:

Ga in je gamemode op zoek naar het lijntje waar dit staat:

public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
}

Maak daar dit van :

public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
   MidoStreamDisconnect(playerid);
}

Zet dus MidoStreamDisconnect(playerid); tussen de { en de }

2e:

Je moet in het bestandje MidoStream.pwn het getal achter #define MAX_STREAM_OBJECTS veranderen naar het maximum aantal objecten dat je hebt in je gamemode.

Heb je dus bv 500 objecten dan moet er minimum dit staan: #define MAX_STREAM_OBJECTS 500

Het mag ook meer zijn: #define MAX_STREAM_OBJECTS 1000

Ik hoop dat dit uitgebreid genoeg is dat je het snapt.

Allereerst, srry voor het bumpen van een wat ouder topic,

Maar als ik dus:

public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
}

vervang voor dit:

public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
   MidoStreamDisconnect(playerid);
}

Krijg ik deze error:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\gamemodes\race.pwn(244) : error 017: undefined symbol "MidoStreamDisconnect"

Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik heb de rest van de instructies allemaal gedaan...

Geplaatst:
comment_1567309

Dan krijg je een andere error. Waarschijnlijk een typefoutje met hoofd en kleine letters, denk ik.

EDIT: Kan wel die error, dacht even verkeerd na :$

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1567363

Ik ben nog niks opgeschoten, hij laad nog steeds niet alle objecten..

Dit alles is gedaan:

Installation:

In order to use the streamer, all you need to do is:

Place MidoStream.inc in your includes folder

Place MidoStream.pwn in your filterscripts folder

Compile MidoStream.pwn

Put MidoStream in your server.cfg

On The first script in your server.cfg or in a script where u have a working OnPlayerDisconnect function, put this:

PAWN Code:

public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)

{

MidoStreamDisconnect(playerid);

}

Dont forget! Always change the #define MAX_STREAM_OBJECTS number on top of the MidoStream.pwn to the overall number of objects u got.

Thats it! now you can freely use all the functions above by putting #include <MidoStream> at the top of your script.

Bewerkt: door geso

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.