Jump to content
Geplaatst:
comment_1552075

prioxbanner.png

Welkom in het ''De volgende GTA-topic''!

Wensen versie

Wensen

Iedereen heeft wensen over wat er volgens hem/haar in een volgende GTA zou moeten zitten. Bijvoorbeeld een bepaald arsenaal aan wapens, vreemde opdrachtgevers, snelle voertuigen en niet te vergeten een leuke stad. Al je wensen voor een nieuwe GTA kunnen gepost worden in dit topic met het onderstaande formulier.

Formulier

Kopieer het onderstaande formulier om je wensen met de leden te delen.

[b]Wapens[/b]
>>
[b]Voertuigen[/b]
>>
[b]Opdrachtgevers[/b]
>>
[b]Protagonist[/b]
>>
[b]Vijanden van de Protagonist[/b]
>>
[b]Mijn verhaal zou zijn..[/b]
>>
[b]Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..[/b]
>>
[b]En ik wil ook nog...[/b]
>>

Ik wens jullie veel plezier met het delen van jullie wensen!

Graphics gemaakt door: @TekaLoca

Bewerkt: door PrioX
tags

• Reacties 1.2k
  • Bezichtigingen 131.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Kenny-Petrovic
    Kenny-Petrovic

- Betere politie als je nu tegen een politiewagen aanknalt gaan ze gelijk al achter je aan terwijl het gewoon een fout kan zijn . En nog veel meer dingen die wel realistischer kunnen Als het gaan o

• Een beter afgewerkte map zou je beeld wat duidelijker overbrengen... Leuke map maar een beetje basis en zo hoe moet ik het zeggen onorigineel? Je gebruikt gewoon de maps van de al gekende GTA's plus

• Okee een stukje van mij GTA V in een nieuw Vice City : Protagonist: Jerry Kapowitz stad: Vice City jaar: 2010 als je meer wilt weten kijk naar mijn 2de post in dit topic Perso

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1764999

wenslijstjestxt.png

Wapens

>> Dezelfde wapens als in EFLC.

Voertuigen

>> Offroad, trucks, personenauto's, vliegtuigen, helikopters en veel meer.

Opdrachtgevers

>> Jerry Kapowitz.

Protagonist

>> De zoon van Jerry Kapowitz.

Vijanden van de Protagonist

>> -------------------------

Mijn verhaal zou zijn..

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

>> Vice City, maar dan véél groter.

En ik wil ook nog...

>> Dat je zelf uit kan kiezen hoe lang je slaapt, in plaats van standaard 6 uur. En seizoenen (winter, lente, zomer en herfst).

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1772377

wenslijstjestxt.png

Wapens

>> Dezelfde wapens als in EFLC.

Voertuigen

>> Offroad, trucks, personenauto's, vliegtuigen, helikopters en veel meer.

Opdrachtgevers

>> Jerry Kapowitz.

Protagonist

>> De zoon van Jerry Kapowitz.

Mijn verhaal zou zijn..

>> Vice City, maar dan véél groter.

En ik wil ook nog...

>> Dat je zelf uit kan kiezen hoe lang je slaapt, in plaats van standaard 6 uur. En seizoenen (winter, lente, zomer en herfst).

ha, hier dacht ik net ook al aan, ik hoop dat de nieuwe GTA zich in een nieuwe Vice City afspeelt!

En dat Jerry Kapowitz er ook in voorkomt! dat lijkt me echt super gaaf!

Geplaatst:
comment_1772708

Wapens

>> wapens van SA en EFLC

Voertuigen

>> vliegtuigen , auto's en watervoertuigen

Opdrachtgevers

>> Victor Manzano

Protagonist

>>

>>

Mijn verhaal zou zijn..

>>

>> vice city

En ik wil ook nog...

een kernbom mag er ook bij

Geplaatst:
comment_1772774

Wapens

>> de zelfde

Voertuigen

>> Vliegtuigen

Opdrachtgevers

>> --------------

Protagonist

>> Patrick McReary

Mijn verhaal zou zijn..

>> Patrick gaat naar VC en daar onmoet hij Michelle, zij gaat naar VC omdat ze liefdes verdried heeft van Niko Bellic, Michelle word ontvoert en Patrick zoekt haar...Roman vind dat hij in LC het slecht begint te krijgen en vertrekt naar LV om te gokken en hij wordt miljonair en Niko komt ook mee en ziet Michelle met Patrick en Nicko wordt je vijand en je kiest de dood of blijft hij gespaard. Michelle haar werk in de politie bureau in LC heeft ze opgezegt en gaat huismoeder worden en gaat werken in een van een hotel in VC, ook zie je Tony in VC die een van de grootste discotheek opende.

>>3 eilanden Vice City, Los Santos, Las Venturas. Het vliegtuig gebruiken om van de ene eiland naar de ander te gaan...

En ik wil ook nog...

>> Een weerbericht, seizoenen, meer winkels, tankstation, pretpark, strandfeestjes op VC beach, een grotere uitgangs leven, Zelf huizen kunnen kopen, games spelen, meer fast-food restaurants, meer dating, USB-music via PS3,... .

Bewerkt: door geoffrey11

Geplaatst:
comment_1773302

Echte Auto;s met logo's

Bijvoorbeeld , Mercedes, Peugeot, Opel enz?

Daar moet heel veel geld overheen betaald worden. De merken die we nu hebben zijn goed genoeg.

Geplaatst:
comment_1773468

zal ik dan ook maar even een "wens" hier neer plempen, dat lijstje vul ik nog wel in.

Maar er is 1 ding wat er zeker in moet zitten, en dat is Internet/mail checken op je telefoon. steeds dat rijden/taxi naar de TW@ is zo lame. en komop als het spel uitkomt zitten we alweer in eind 2011 of al wel in 2012.

;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1773500

zal ik dan ook maar even een "wens" hier neer plempen, dat lijstje vul ik nog wel in.

Maar er is 1 ding wat er zeker in moet zitten, en dat is Internet/mail checken op je telefoon. steeds dat rijden/taxi naar de TW@ is zo lame. en komop als het spel uitkomt zitten we alweer in eind 2011 of al wel in 2012.

;)

Het spel kan misschien in 2012 uitkomen..

Maar wie zegt dat het verhaal zich in 2012 afspeelt? Het kan ook zo zijn dat we weer terug in de tijd gaan en dat we belanden in 1987 (het is maar een voorbeeld) ;)

Geplaatst:
comment_1773505

;)

Het spel kan misschien in 2012 uitkomen..

Maar wie zegt dat het verhaal zich in 2012 afspeelt? Het kan ook zo zijn dat we weer terug in de tijd gaan en dat we belanden in 1987 (het is maar een voorbeeld) ;)

daar heb je ook weer een punt ;)

Geplaatst:
comment_1773833

Echte Auto;s met logo's

Daar moet heel veel geld overheen betaald worden. De merken die we nu hebben zijn goed genoeg.

waarom moet rockstar geld betalen om logo's van auto's op het spel zetten ?

Bewerkt: door danny24

Geplaatst:
comment_1773838

Echte Auto;s met logo's

waarom moet rockstar geld betalen om logo's van auto op het spel zetten ?

Dat is allemaal reclame voor de automerken, dus om die in je spel te zetten..

Geplaatst:
comment_1773854

Echte Auto;s met logo's

waarom moet rockstar geld betalen om logo's van auto op het spel zetten ?

Dat is allemaal reclame voor de automerken, dus om die in je spel te zetten..

bedankt voor de info

Geplaatst:
comment_1774090

Reclame is het niet. Dat zou namelijk betekenen dat die automerken geld betalen aan Rock* opdat Rock* reclame maakt voor die merken. Het gaat er hier om dat er rechten rusten op een merk. Rock* moet dus betalen om die merknamen te gebruiken en in de game te verwerken.

Zie ook bijvoorbeeld de FIFA reeks van EA. Zij betalen grof geld voor een licentie om gebruik te mogen maken van alle namen, portretrechten en dergelijken.

Geplaatst:
comment_1778001

wenslijstjestxt.png

Wapens

>>

Voertuigen

>> Tank en vliegtuigen die je zelf kunt vliegen

Opdrachtgevers

>>

Protagonist

>>

>>

Mijn verhaal zou zijn..

>>

>> Op en rond om Schiphol

En ik wil ook nog...

>> Dat je een gratis Macbook PRO krijgt bij je aankoop ;) maar het spel mag niet duurder dan 60 euro worden natuurlijk.

Geplaatst:
comment_1778002

Reclame is het niet. Dat zou namelijk betekenen dat die automerken geld betalen aan Rock* opdat Rock* reclame maakt voor die merken. Het gaat er hier om dat er rechten rusten op een merk. Rock* moet dus betalen om die merknamen te gebruiken en in de game te verwerken.

Zie ook bijvoorbeeld de FIFA reeks van EA. Zij betalen grof geld voor een licentie om gebruik te mogen maken van alle namen, portretrechten en dergelijken.

Ja, en de reclame's op de borden rond het veld. Dat kost goud geld!

Als GTA echte merken zou krijgen, zou het spel heel duur worden.

En BTW, wat maakt het uit welke naam er op een pixel-voorwerp staat? xd

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.