Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1552075

prioxbanner.png

Welkom in het ''De volgende GTA-topic''!

Wensen versie

Wensen

Iedereen heeft wensen over wat er volgens hem/haar in een volgende GTA zou moeten zitten. Bijvoorbeeld een bepaald arsenaal aan wapens, vreemde opdrachtgevers, snelle voertuigen en niet te vergeten een leuke stad. Al je wensen voor een nieuwe GTA kunnen gepost worden in dit topic met het onderstaande formulier.

Formulier

Kopieer het onderstaande formulier om je wensen met de leden te delen.

[b]Wapens[/b]
>>
[b]Voertuigen[/b]
>>
[b]Opdrachtgevers[/b]
>>
[b]Protagonist[/b]
>>
[b]Vijanden van de Protagonist[/b]
>>
[b]Mijn verhaal zou zijn..[/b]
>>
[b]Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..[/b]
>>
[b]En ik wil ook nog...[/b]
>>

Ik wens jullie veel plezier met het delen van jullie wensen!

Graphics gemaakt door: @TekaLoca

Bewerkt: door PrioX
tags

• Reacties 1.2k
  • Bezichtigingen 132.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Kenny-Petrovic
    Kenny-Petrovic

- Betere politie als je nu tegen een politiewagen aanknalt gaan ze gelijk al achter je aan terwijl het gewoon een fout kan zijn . En nog veel meer dingen die wel realistischer kunnen Als het gaan o

• Een beter afgewerkte map zou je beeld wat duidelijker overbrengen... Leuke map maar een beetje basis en zo hoe moet ik het zeggen onorigineel? Je gebruikt gewoon de maps van de al gekende GTA's plus

• Okee een stukje van mij GTA V in een nieuw Vice City : Protagonist: Jerry Kapowitz stad: Vice City jaar: 2010 als je meer wilt weten kijk naar mijn 2de post in dit topic Perso

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1890739

wenslijstjestxt.png

Ik hoop dat het nieuws klopt wat ik zojuist op de clansite van DI heb gezet:

Een van de animators die werkt aan GTA V heeft ook gewerkt aan de gecancelde game "Eight Days", gezien op de E3 2006. Laat dit zien wat we kunnen verwachten?

Ik kwam dit nieuws tegen op Twitter. Ik geloof graag dat het verhaal over de animator klopt, en zo te zien kan hij inderdaad wel goed animeren, maar aan de setting in de video kunnen we natuurlijk weinig afleiden. De automodellen zijn trouwens weer wel heel erg GTA-achtig, dat viel me wel gelijk op. _O_

[table=header]EDIT[/table]Het verhaal klopt, de man heet Jim Jagger en is nu bij Rockstar Games al een tijdje aan het werk. Meer info op zijn website jimjagger.com.

Geplaatst:
comment_1890796

wenslijstjestxt.png

Wapens

>> 21e eeuw, zoals in GTA: IV

Voertuigen

>> Ook gewoon 21e eeuw ook zoals in GTA: IV

Opdrachtgevers

>> Maakt me niks uit, als ze maar een beetje humor hebben

Protagonist

>> Soort Niko type..

Vijanden van de Protagonist

>> Maakt me ook niks uit

Mijn verhaal zou zijn..

>> Teveel typen haha :sigaar:

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

>> Vice City of een nieuwe stad/locatie

En ik wil ook nog...

>> Meer opties

Geplaatst:
comment_1890890

Ik heb een heleboel dingen, maar hier een paar.

De zweer van Vicy City, een nog groter gebeid als San Andreas, en het realisme van GTAIV, maar wel met een iets grotere fun factor

Kiezen uit meerdere personages.

Ieder geval dat de politie wat realistischer word. Dus bij een aanrijding mag je gaan betalen. En als je word gearresteerd dat je dan ook echt word meegenomen, en kan ontsnappen.

Weer meerdere huizen kunnen kopen.

Wat me wel leuk lijkt is als je weer een autobedrijf kan kopen, zodat je een hele verzameling auto’s kan stallen bij je thuis.

Bedrijven waar je geld mee verdiend zoals in Vice City Stories.

Hoop gebouwen in kunnen.

Geplaatst:
comment_1891339

Het lijkt me wel leuk als er ook seizoenen in V zitten, zoals ook in Mafia II te zien was. Alleen sprong die game van jaar naar jaar, dus zou dat eigenlijk ook zo moeten gaan in V. Of dat er bijvoorbeeld na een aantal in-game dagen een nieuw seizoen aanbreekt.

Wat denken jullie ervan?

Geplaatst:
comment_1891378

Het lijkt me wel leuk als er ook seizoenen in V zitten, zoals ook in Mafia II te zien was. Alleen sprong die game van jaar naar jaar, dus zou dat eigenlijk ook zo moeten gaan in V. Of dat er bijvoorbeeld na een aantal in-game dagen een nieuw seizoen aanbreekt.

Wat denken jullie ervan?

ik vind het een leuk idee maar dan om de 5 ingame weken een nieuwe seizoen

Geplaatst:
comment_1891394

Wat denken jullie ervan?

ik vind het een leuk idee maar dan om de 5 ingame weken een nieuwe seizoen

Dagen lijken me beter aangezien dat niet zo lang is, mischien om de 1/2 we(e)k(en)
Geplaatst:
comment_1891405

Iets dat plotseling in me opkomt: er moet een goede en levendige interactie met het decor en omgeving zijn.

Zo wil ik op zen minst de mogelijkheid om op een bank of stoel te gaan zitten. Nog in geen enkele GTA heb ik rustig kunnen eten op een bankje in het park, of achter het raam van een onwelriekend filiaal in het stadscentrum... Dat zou zo sfeerscheppend zijn, om eens iets meer met dat 'eten' te doen. Net zoals het 'SuperStar Café' in GTA IV - waar niks te doen valt - daar zou je je toch moeten kunnen neerzetten op een wilekeurige stoel of barkruk, drank bestellen (moet niet zozeer met bijbehorend bediende-animatie, mag ook met een pop-up à la SA) en rustig naar de match op TV kijken :bier:

Dat is pas een sfeer rond je karakter scheppen, maar dan optioneel voor de speler ^^

Geplaatst:
comment_1891489

Iets dat plotseling in me opkomt: er moet een goede en levendige interactie met het decor en omgeving zijn.

Zo wil ik op zen minst de mogelijkheid om op een bank of stoel te gaan zitten. Nog in geen enkele GTA heb ik rustig kunnen eten op een bankje in het park, of achter het raam van een onwelriekend filiaal in het stadscentrum... Dat zou zo sfeerscheppend zijn, om eens iets meer met dat 'eten' te doen. Net zoals het 'SuperStar Café' in GTA IV - waar niks te doen valt - daar zou je je toch moeten kunnen neerzetten op een wilekeurige stoel of barkruk, drank bestellen (moet niet zozeer met bijbehorend bediende-animatie, mag ook met een pop-up à la SA) en rustig naar de match op TV kijken biertje.gif

Dat is pas een sfeer rond je karakter scheppen, maar dan optioneel voor de speler ^^

Ergens denk ik, omdat je met RDR ook een drankje kon bestellen en het in TBOGT ook toegevoegd is, dat het in gta V uitgebreider wordt met eten en zo. smile3.gif Zittend eten, bij een bar staan weet je. Zo heb ik ook het idee om bijvoorbeeld tegen een muurtje aan te roken net als wat Ryder doet. Ik hoop dat er een soort van animatie lijst is in gta V en een soort systeem om het er ook mooi uit te laten zien. Dat je bijvoorbeeld niet in de lucht zit maar eerst automatisch door het ''animatie systeem'' naar een stoel toe loopt en dan gaat zitten icon_mrgreen.gif Net als het naar een auto deur toe lopen en dan open doen smile3.gif

Bewerkt: door android

Geplaatst:
comment_1891526

Dat zou al een verbetering zijn, maar ik zou wel zelf mijn stoel willen kunnen kiezen, zoals in de trein in RDR - iets zegt me dat he tmogelijk wordt, ik mis het wel een beetje in IV :3

Geplaatst:
comment_1891553

Dat zou al een verbetering zijn, maar ik zou wel zelf mijn stoel willen kunnen kiezen, zoals in de trein in RDR - iets zegt me dat he tmogelijk wordt, ik mis het wel een beetje in IV :3

Veel dingen die in Redemption zaten zullen ook wel terugkomen in V. In plaats van treinen zullen er wel bussen of weer metro's/trams/treinen komen. En ze zullen wel verder bouwen op de restaurants ten opzichte van IV.

Geplaatst:
comment_1891565

ik zal het ook leuk vinden als je opdrachtgever belt dat je dan een foto van hem ziet op je telefoon

of dat er afnetoe een video geprek op die telefoon is

Bewerkt: door dennis313

Geplaatst:
comment_1891577

Wagens:

Vliegtuigen alle modellen.

Auto's:

Van alles en nog wat, en ook een echte dealer zodat je wat kan doen met je geld. (en pimping)

-Ook nog

Tanks (met echt veel verwoesting)

Bussen die ook echt werken, niet stilstaand zoals in IV.

File's lijkt me wel geinig.

Politie:

Heel veel verbeteringen, als je een steegje inloopt of misschien tussen auto schuilt dat ze je ook echt kwijt zijn

en niet abra cadabra we kunnen je toch wel zien.

Agenten met een ietwat hoger IQ.

Billboards met wanted posters van verschillende figuren en jezelf.

Omgeving:

Een map groter dan SA, maar ook echt goed bewoond niet een stad en een overvloed aan bergen en weilanden.

Een wat meer destructievere omgeving, als je bijvoorbeeld een lantaarnpaal aanrijd dat deze realistisch beschadigd en dat er ook

echt z'on figuurtje komt om het te repareren.

EN --- Als je kan vliegen, en je zou bijv. met z'on dikke 747 verongelukken in een drukke straat (dan ga je natuurlijk dood :cry: ) dat je na het spawnen bij het ziekenhuis naar die bepaalde straat zou gaan en ook echt een dikke ravage zou zien met poltie en nieuwsreporters enz.

En verders

Grotere Funfactor. :D

Geplaatst:
comment_1891661

Ik zou graag een Hummer Limousine erin zien, omdat die oude lincoln's nu wel aan vervanging toe zijn :$

Ookal ben ik een beetje een Hummer limo 'fan'.

Geplaatst:
comment_1891767

Wapens

>> Zolang ik er maar mee kan schieten, slaan of steken.

Voertuigen

>> Beetje dezelfde als in GTA IV, en bestuurbare vliegtuigen.

Opdrachtgevers

>> Maakt mij niet zoveel uit.

Protagonist

>> Een jonge kerel die in een nieuwe stad gaat wonen, wat klusjes voor zijn broer/neef/vader opknapt en langzamerhand steeds meer in het criminele circuit raakt.

Vijanden van de Protagonist

>> Politie en ander tuig :puh:

Mijn verhaal zou zijn..

>> Zie tekst bij 'Protagonist'

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

>> Vice City of San Andreas (staat).

En ik wil ook nog...

>> De mogelijkheid om te kunnen duiken in het water. Pplitie-, ambulance-, brandweer-, en taximissies.

Verder nog bussen die een buslijn volgen, zoals in VC. En een soort watertaxi, wat eerst ook de bedoeling was in GTA IV tussen het Blijheidsbeeld en de kade van Algonquin :). En nog wel meer :puh:

Bewerkt: door Doemar

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.