Jump to content
Geplaatst:
comment_1552075

prioxbanner.png

Welkom in het ''De volgende GTA-topic''!

Wensen versie

Wensen

Iedereen heeft wensen over wat er volgens hem/haar in een volgende GTA zou moeten zitten. Bijvoorbeeld een bepaald arsenaal aan wapens, vreemde opdrachtgevers, snelle voertuigen en niet te vergeten een leuke stad. Al je wensen voor een nieuwe GTA kunnen gepost worden in dit topic met het onderstaande formulier.

Formulier

Kopieer het onderstaande formulier om je wensen met de leden te delen.

[b]Wapens[/b]
>>
[b]Voertuigen[/b]
>>
[b]Opdrachtgevers[/b]
>>
[b]Protagonist[/b]
>>
[b]Vijanden van de Protagonist[/b]
>>
[b]Mijn verhaal zou zijn..[/b]
>>
[b]Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..[/b]
>>
[b]En ik wil ook nog...[/b]
>>

Ik wens jullie veel plezier met het delen van jullie wensen!

Graphics gemaakt door: @TekaLoca

Bewerkt: door PrioX
tags

• Reacties 1.2k
  • Bezichtigingen 131.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Kenny-Petrovic
    Kenny-Petrovic

- Betere politie als je nu tegen een politiewagen aanknalt gaan ze gelijk al achter je aan terwijl het gewoon een fout kan zijn . En nog veel meer dingen die wel realistischer kunnen Als het gaan o

• Een beter afgewerkte map zou je beeld wat duidelijker overbrengen... Leuke map maar een beetje basis en zo hoe moet ik het zeggen onorigineel? Je gebruikt gewoon de maps van de al gekende GTA's plus

• Okee een stukje van mij GTA V in een nieuw Vice City : Protagonist: Jerry Kapowitz stad: Vice City jaar: 2010 als je meer wilt weten kijk naar mijn 2de post in dit topic Perso

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1895757

Ik hoop ook dat het de hele wereld wordt, maar die kans is vrij klein. Nou, lol voorbij, nu weer even wat serieuzer a.u.b.

(Doemar, ik neem aan dat jij wel begrepen hebt waarom ik die mod-tag in je reactie plaatste. ;) )

Geplaatst:
comment_1895768

Met een raket gemaakt in je schuur zeker? :7

Ok, ik moet toegeven dat het wel één van de origineelste dingen is die ik al heb gehoord, maar waarschijnlijk wel niets voor een GTA...

Behalve als je met maanwagentjes drive-by's gaat doen, maarja...

Geplaatst:
comment_1895798

En dit is nu wel de laatste aanwijzing die ik hier plaats voor er met waarschuwingen gemept gaat worden. Ik heb een paar posts terug nog aangegeven dat we graag weer even op een iets meer serieuze manier verdergaan, en vervolgens gaat er doodleuk vier man nog even door op een zo mogelijk nog lager niveau. Ik hou ook van een geintje, maar je moet weten wanneer je te ver gaat.

Vanaf hier weer ontopic.

Geplaatst:
comment_1895842

Wat ik mis in de GTA series is een soort van kilometerteller dat je ziet hoe hard je nu eingelijk rijdt.

Ik zie daar nou niet direct zo de functie van in, maar het zou zeker een leuke toevoeging zijn als het niet te veel opvalt.

Geplaatst:
comment_1895846

Wat ik mis in de GTA series is een soort van kilometerteller dat je ziet hoe hard je nu eingelijk rijdt.

Ik zie daar nou niet direct zo de functie van in, maar het zou zeker een leuke toevoeging zijn als het niet te veel opvalt.

Dan zou het ook wel grappig zijn dat ze een gps, zoals in GTA IV, plaatsen met de nog te rijden afstand. Dit samen met een snelheidsmeter en misschien de geschatte tijd tot de bestemming (realtime) zou leuk zijn zodat je als tussenstop even ergens kunt gaan eten ofzo als de reis meer dan 10 minuten zou duren :puh:

Wat mij ook een leuke future lijkt is dat je een tussenpunt op je route kunt instellen, als je bijvoorbeeld eerst even naar een internetcafé wilt en daarna ergens eten...

Geplaatst:
comment_1895851

Dan zou het ook wel grappig zijn dat ze een gps, zoals in GTA IV, plaatsen met de nog te rijden afstand. Dit samen met een snelheidsmeter en misschien de geschatte tijd tot de bestemming (realtime) zou leuk zijn zodat je als tussenstop even ergens kunt gaan eten ofzo als de reis meer dan 10 minuten zou duren :puh:

Wat mij ook een leuke future lijkt is dat je een tussenpunt op je route kunt instellen, als je bijvoorbeeld eerst even naar een internetcafé wilt en daarna ergens eten...

Als dat idee ook daadwerkelijk ingame komt, hoop ik niet dat je dan in 3p view die navigatie ziet. Ik zie liever een 1st person view in car waar je dan op je navigatie kan kijken.

Geplaatst:
comment_1895868

Als dat idee ook daadwerkelijk ingame komt, hoop ik niet dat je dan in 3p view die navigatie ziet. Ik zie liever een 1st person view in car waar je dan op je navigatie kan kijken.

Dat zou inderdaad ook wel vet zijn. Er hoeft dan niet persé een plattegrond op, omdat je ook al een radar hebt linksonderin.

Geplaatst:
comment_1895881

Jah of wat info over de auto zelf zeg maar de pk's en de topsnelheid en hoeveel seconden dat de auto er over doet van 0 t/m 100 km/h of mph

Geplaatst:
comment_1895888

In GTA hebben we bij in car view nog nooit een dashboard gezien. Mocht men iets gaan doen met snelheidsmeters e.d., dan sluit ik me helemaal bij Sharingan aan: Dat soort toeters en bellen netjes op het dashboard plakken, en dan een camera view toevoegen. Als je het dan niet wil zien, al die drukte, dan hoeft het niet, maar wanneer je het wel wil zien kan je er altijd bij.

In GTA IV zijn de dashboards trouwens prachtig gemaakt, ieder model heeft wel zijn eigen unieke dashboard. Mocht men dat verder uitbreiden dan is het dus geen enorme stap vooruit, maar slechts een toevoeging aan een al succesvol recept.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.