Jump to content
Geplaatst:
comment_1552075

prioxbanner.png

Welkom in het ''De volgende GTA-topic''!

Wensen versie

Wensen

Iedereen heeft wensen over wat er volgens hem/haar in een volgende GTA zou moeten zitten. Bijvoorbeeld een bepaald arsenaal aan wapens, vreemde opdrachtgevers, snelle voertuigen en niet te vergeten een leuke stad. Al je wensen voor een nieuwe GTA kunnen gepost worden in dit topic met het onderstaande formulier.

Formulier

Kopieer het onderstaande formulier om je wensen met de leden te delen.

[b]Wapens[/b]
>>
[b]Voertuigen[/b]
>>
[b]Opdrachtgevers[/b]
>>
[b]Protagonist[/b]
>>
[b]Vijanden van de Protagonist[/b]
>>
[b]Mijn verhaal zou zijn..[/b]
>>
[b]Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..[/b]
>>
[b]En ik wil ook nog...[/b]
>>

Ik wens jullie veel plezier met het delen van jullie wensen!

Graphics gemaakt door: @TekaLoca

Bewerkt: door PrioX
tags

• Reacties 1.2k
  • Bezichtigingen 131.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Kenny-Petrovic
    Kenny-Petrovic

- Betere politie als je nu tegen een politiewagen aanknalt gaan ze gelijk al achter je aan terwijl het gewoon een fout kan zijn . En nog veel meer dingen die wel realistischer kunnen Als het gaan o

• Een beter afgewerkte map zou je beeld wat duidelijker overbrengen... Leuke map maar een beetje basis en zo hoe moet ik het zeggen onorigineel? Je gebruikt gewoon de maps van de al gekende GTA's plus

• Okee een stukje van mij GTA V in een nieuw Vice City : Protagonist: Jerry Kapowitz stad: Vice City jaar: 2010 als je meer wilt weten kijk naar mijn 2de post in dit topic Perso

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2043035

Weet niet of het al eens gezegd is. Maar een 'stille moord' zou ik wel graag zien worden toegevoegd. Gewoon iemand een steeg in kunnen sleuren en hem uit het zicht vermoorden.

Volgens mij kon je in SA wel iemand van achter beetpakken en vermoorden met je mes? Dus nu iets uitgebreider dus.

Geplaatst:
comment_2043111

Weet niet of het al eens gezegd is. Maar een 'stille moord' zou ik wel graag zien worden toegevoegd. Gewoon iemand een steeg in kunnen sleuren en hem uit het zicht vermoorden.

Volgens mij kon je in SA wel iemand van achter beetpakken en vermoorden met je mes? Dus nu iets uitgebreider dus.

Nice one! 8)

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2055267

Zo'n eigen vliegveld zoals in GTA SA in de woestijn was altijd wel leuk.

Zoiets zou wel mogen terugkomen, maar dan iets realistischer.

Bijvoorbeeld dat je de eigenaar van het vliegveld kent en het mag gebruiken of dat je er een hangar kan huren. :puh:

Geplaatst:
comment_2055310

Ik hoop dat er voertuigen zijn waar je in de multiplayer met meer dan vier personen in kan, zoals een bus, groter vliegtuig, pickup trucks etc.

Met andere woorden, dat wanneer het optisch past, het ook kan. Met uitzondering voor de twee- en driedeurs waggeltjes, want ik snap wel dat met die stoel naar voren klappen en naar de achterbank duiken wellicht lastig te maken is. :D

Geplaatst:
comment_2055586

wenslijstjestxt.png

Wapens >> p90, flamethrower

Voertuigen >> infernus

Opdrachtgevers >> nico bellic

Protagonist >> maakt me niet uit

Vijanden van de Protagonist >> maakt me ook niks uit

Mijn verhaal zou zijn.. >>

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn.. >> los santos

En ik wil ook nog... >> paragliden

Geplaatst:
comment_2058446

als het over trophies gaat zou ik niet graag zien dat we ze met elke hoofdpersoon 1 keer moeten uitspelen

ik zie graag dat je in elke missie een stealth en een full-rage mode kan doen

Geplaatst:
comment_2058654

Haha, picknick spots die worden overlopen door wildlife. :puh: Dat je zit te picknicken tijdens het hiken met je vrouw, zoon en dochter in een mislukte poging de familiebanden wat aan te halen met die drie (je raadt het, je speelt met Michael in deze gedachtegang) komt er ineens een hele beestenboel over je kleedje wandelen. :D

Geplaatst:
comment_2058707

Het zou irritant zijn lijkt me.. Dat als je beschoten word en je wordt geraakt in de schouder.. (rechter bijv.). Dat je aim ook moeilijker word en minder accuraat? Dat is heel realistisch..maar ook irritant? Of juist niet ;)

Of in je been geschoten en en dat dan lopen, auto rijden e.d. Moeilijker word... ;)

Bewerkt: door Faex

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.