Geplaatst: 20 december 200915 jaren comment_1552528 Hoii mensen! Ik heb een paar npc mensen gemaakt maar hoe zet ik die in mijn server? moet ik dan naar server.cfg en dan daar neerzetten npcmodes blablabla.amx ofzo...??? Bedankt!
Geplaatst: 20 december 200915 jaren comment_1552534 >>>Klik Hier<<< Tutorial over hoe je ze moet maken. Eerst moet je ze recorden, en dan het bestand in je npcmodes/recordings/ map doen. Dan moet je er een script bij maken, staat in de tutorial. Die zet je in /npcmodes/ Dan open je je GM, en zet je in OnGameModeInit: ConnectNPC("NAAM VAN JE NPC","NAAM VAN HET .AMX BESTAND IN /NPCMODES/"); Bij een FS zet je die in OnFilterScriptInit. En dan moet je nog een aantal regels neerzetten bij elke callback die een speler maakt voordat hij spawnt. (Connect, Login, Spawn etc.) Staat allemaal in de tutorial. Als er problemen zijn moet je eerst even onderin de tutorial kijken Succes! P.S. Je hoeft helemaal niks met je server.cfg te doen. Bewerkt: 20 december 200915 jaren door Wu-Zi-Mu
Geplaatst: 20 december 200915 jaren comment_1552711 Je moet wel degelijk iets in je server.cfg doen namelijk: maxnpc aantal bots dat in je server kunnen elke bot zal ook een slot innemen
Hoii mensen!
Ik heb een paar npc mensen gemaakt maar hoe zet ik die in mijn server?
moet ik dan naar server.cfg en dan daar neerzetten npcmodes blablabla.amx ofzo...???
Bedankt!