Geplaatst: 20 december 200915 jaren comment_1552615 weet iemand hoe ik een asi loader kan gebruiken asl het goed is hoef je alleen de dsound.dll file in de map te doen maa als ik het dsound.dll file in de map doe van gta dan geeft hij bij het opstarten aan kan iemand me helpen A.U.B gr Yannick >>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Modding forum.<<< Bewerkt: 20 december 200915 jaren door Hanneswasco
Geplaatst: 27 december 200915 jaren comment_1558049 weet iemand hoe ik een asi loader kan gebruiken asl het goed is hoef je alleen de dsound.dll file in de map te doen maa als ik het dsound.dll file in de map doe van gta dan geeft hij bij het opstarten aan kan iemand me helpen A.U.B gr Yannick >>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Modding forum.<<< Kopieer je het bestand of sleep je het bestand de map in?
Geplaatst: 27 december 200915 jaren comment_1558084 Voer LaunchIV.exe en andere .exe's in de IV map als admin uit.
weet iemand hoe ik een asi loader kan gebruiken asl het goed is hoef je alleen de dsound.dll file in de map te doen maa
als ik het dsound.dll file in de map doe van gta dan geeft hij bij het opstarten aan
kan iemand me helpen A.U.B
gr Yannick
>>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Modding forum.<<<
Bewerkt: door Hanneswasco