Ik moet voor onder de kerstboom bij m'n oma en opa iets vinden van om en bij de 20 euro. Nu dacht ik aan een headset voor Modern Warfare 2, omdat het chatten bij Spec-Ops via tekst nogal ongemakkelijk is. Ik zoek dus een leuke headset die je ook gewoon als koptelefoon kan gebruiken, en kwam daarbij uit op de Creative Labs Fatal1ty Gaming Headset voor 35 euro.
Is dit een goede keus of weet iemand iets beter voor hetzelfde geld? Dan hoor ik het graag. Maar de Fatal1ty vind ik erg aantrekkelijk door het afneembaar microfoontje.
Hee forummers,
Ik moet voor onder de kerstboom bij m'n oma en opa iets vinden van om en bij de 20 euro. Nu dacht ik aan een headset voor Modern Warfare 2, omdat het chatten bij Spec-Ops via tekst nogal ongemakkelijk is.
Ik zoek dus een leuke headset die je ook gewoon als koptelefoon kan gebruiken, en kwam daarbij uit op de Creative Labs Fatal1ty Gaming Headset voor 35 euro.
http://www.lasystems.be/CreativeLabs/51MZ0310AA001/Fatal1tyGaming/product/160761.html
Is dit een goede keus of weet iemand iets beter voor hetzelfde geld? Dan hoor ik het graag. Maar de Fatal1ty vind ik erg aantrekkelijk door het afneembaar microfoontje.
Mvg,
Senne.