Geplaatst: 20 december 200915 jaren comment_1552869 heeft/weet iemand misschien een mod zodat je in de laadruime van de androma kan komen (dat je auto's er in kunt rijden maar ook die de laadruimte breder en groter maakt?
Geplaatst: 20 december 200915 jaren comment_1553013 Simpelweg: Dit is niet mogelijk. Ten eerste kan je de Andromadana (en niet Androma) zijn laadruimte niet eens openen. En als je 'm breder maakt, moet je dus helemaal opnieuw beginnen modelleren, en ik denk niet dat er zich iemand daar mee gaat bezig houden.
Geplaatst: 20 december 200915 jaren comment_1553015 Simpelweg: Dit is niet mogelijk. Ten eerste kan je de Andromadana (en niet Androma) zijn laadruimte niet eens openen. En als je 'm breder maakt, moet je dus helemaal opnieuw beginnen modelleren, en ik denk niet dat er zich iemand daar mee gaat bezig houden. Misschien heeft hij het over de Hidden Interior van de Andromada . Interiors modden lijkt mij wel mogelijk maar nogal onbegonnen werk en als je dan in deze interior wilt geraken moet er ergens een enex worden geplaatst waar je met je wagen wordt geteleport naar de interior .
heeft/weet iemand misschien een mod zodat je in de laadruime van de androma kan komen (dat je auto's er in kunt rijden maar ook die de laadruimte breder en groter maakt?