Jump to content
Geplaatst:
comment_1553041

Rate het nummer boven je!

Het welbekende topic in het Beeld & Geluid forum dat eigenlijk geen verdere uitleg vereist. Maar omdat er elke dag nieuwe leden bij komen, volgt er toch een uitleg. Het is de bedoeling om een nummer, muziek dus, van de persoon die boven jou post te beoordelen. Dit kan door het geven van een cijfer, al dan niet met argumenten. Dit kan door het schrijven van een volledige recensie. Of dit kan ook zonder cijfer, maar dan alleen met een mening. Kortom, alles is mogelijk. In principe is er dus geen verplichting voor het gebruik van argumenten. Maar het is natuurlijk voor iedereen leuker wanneer je dit wel doet, zodat we weten waarom je iets vind. Het vorige topic is gesloten vanwege de invoering van een aantal nieuwe regels en voorschriften.

Voorschriften

Wanneer je een nummer post is het handig om daarbij ook een YouTube filmpje te plaatsen. Dit kan door middel van een link, of door het filmpje direct bij te voegen in je post. Zo weten de leden direct over welk liedje het gaat en kunnen ze het liedje beluisteren alvorens te posten. Dit is niet verplicht, maar wel zo handig.

Regels

• Rate alleen het nummer van de persoon boven je;
  • Beargumenteer het cijfer dat je geeft;
  • Respecteer de mening van een ander;
  • Reageer niet op de reactie van een ander, los dit op per PB;
  • Maximaal één nummer per post;
  • Maximaal 1 post per dag;
  • Alle overige forumregels zijn in dit topic van kracht.

Veel plezier met 'Rate het nummer boven je' en hou het gezellig!

Bewerkt: door SpacyColours

• Reacties 4.3k
  • Bezichtigingen 232.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Een nummer zoals dit is helemaal niets voor mij. De opening is oersaai aangezien je 9x hetzelfde deuntje hoort. Dan begint de zang, die meer op een pastoor lijkt dan op een zangtalent. Maar dat zal da

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2236029

Eigenlijk kan ik alt-J (en de mensen die erover obsessen) niet uitstaan, maar dit nummer kan er op zich mee door. Ik zou het niet snel zelf opzetten, maar ze hebben veel slechtere dingen gemaakt. 5/10

Geplaatst:
comment_2236692

Dit lijkt me gewoon een Oosterse versie van alle Westerse foutheid in 3:34 gepropt. Als je niet van Westerse hypes foutheid houdt, of foutheid in het algemeen (ik doel vooral op overpopulaire hypes), is het dan hip om hetzelfde aan de andere kant van de wereld te gaan zoeken? Ik zou al niet eens weten hoe je er, als Westerling - je kunt er niet om heen, al woon je misschien 4 graden ten Oosten van Greenwich - op dit soort gedoe komt? Het is wel duidelijk dat je mij hier niet mee kunt bekoren. Moest het nu nog een echt goed, origineel nummer zijn, maar dit lijkt me gewoon de Oosterse Katy Perry, die niet beter of slechter is dan de Westerse. 4/10

Geplaatst:
comment_2236891

Kutnummer, zou het meteen weg drukken als ik het op de radio zou horen. 2/10

Dat vind ik nou ook van jouw nummer. Muziek voor mannen rond de 50, tieners zonder vrienden of metalheads die niet van metal houden.

@Nicola: Op welke planeet zat jij toen je 27 minuten na mij op het nummer hierboven reageerde

Bewerkt: door ThunderDuck

Geplaatst:
comment_2236896

goed gitaarwerk, maar ik heb betere nummers van de Scorpions gehoord. +1 voor schnor natuurlijk :D65/100

@Thunderduck: wat is dit voor meuk dan... zelfs de jostiband is aantrekkelijker om naar te luisteren. Niet muziekwaardig.... rond 4 minuten hoor ik dan wel iets wat op muziek lijkt. Zeer Slecht

Bewerkt: door NicolaB

Geplaatst:
comment_2236959

Kutnummer, zou het meteen weg drukken als ik het op de radio zou horen. 2/10

Dat vind ik nou ook van jouw nummer. Muziek voor mannen rond de 50, tieners zonder vrienden of metalheads die niet van metal houden.

@Nicola: Op welke planeet zat jij toen je 27 minuten na mij op het nummer hierboven reageerde

Met het verkeerd been uit bed gestapt? Flikker eens een eind op man. Je kan het een kut nummer vinden, prima joh. Maar hoezo gelijk die opmerkingen daarna? Een vervelend mannetje ben je.

OT@ Bassie en Adriaan altijd 8+ :7

Bewerkt: door Dr.Oppai

Geplaatst:
comment_2237088

Ben ik de enige die dat nummer van Hyuna wel leuk vond? :7

Ik ben absoluut niet van de klassieke muziek (behalve die uit GTA III). Ik heb wel respect voor onze dove componist, maar dit is neit mijn ding. 5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.