Jump to content
Geplaatst:
comment_1553041

Rate het nummer boven je!

Het welbekende topic in het Beeld & Geluid forum dat eigenlijk geen verdere uitleg vereist. Maar omdat er elke dag nieuwe leden bij komen, volgt er toch een uitleg. Het is de bedoeling om een nummer, muziek dus, van de persoon die boven jou post te beoordelen. Dit kan door het geven van een cijfer, al dan niet met argumenten. Dit kan door het schrijven van een volledige recensie. Of dit kan ook zonder cijfer, maar dan alleen met een mening. Kortom, alles is mogelijk. In principe is er dus geen verplichting voor het gebruik van argumenten. Maar het is natuurlijk voor iedereen leuker wanneer je dit wel doet, zodat we weten waarom je iets vind. Het vorige topic is gesloten vanwege de invoering van een aantal nieuwe regels en voorschriften.

Voorschriften

Wanneer je een nummer post is het handig om daarbij ook een YouTube filmpje te plaatsen. Dit kan door middel van een link, of door het filmpje direct bij te voegen in je post. Zo weten de leden direct over welk liedje het gaat en kunnen ze het liedje beluisteren alvorens te posten. Dit is niet verplicht, maar wel zo handig.

Regels

• Rate alleen het nummer van de persoon boven je;
  • Beargumenteer het cijfer dat je geeft;
  • Respecteer de mening van een ander;
  • Reageer niet op de reactie van een ander, los dit op per PB;
  • Maximaal één nummer per post;
  • Maximaal 1 post per dag;
  • Alle overige forumregels zijn in dit topic van kracht.

Veel plezier met 'Rate het nummer boven je' en hou het gezellig!

Bewerkt: door SpacyColours

• Reacties 4.3k
  • Bezichtigingen 235.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Een nummer zoals dit is helemaal niets voor mij. De opening is oersaai aangezien je 9x hetzelfde deuntje hoort. Dan begint de zang, die meer op een pastoor lijkt dan op een zangtalent. Maar dat zal da

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1778816

toevallig luisterde ik gister ook Gerard Cox ( kende em ervoor alleen van Toen Was Geluk Heel Gewoon )... leuk rustig nrtje 72/100

CHARGE! Pedal to the Metal!

lekkere muziek van Frank Klepacki ( red alert )

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_1779329

Heerlijk!! St. Anger vind ik dan echt een heerlijk album van ze :) Toppertje. 8,5/10! Je moet trouwens Some Kind of Monster kijken, die documentaire, sinds dien ben ik dit album gaan waarderen :)

Geplaatst:
comment_1779805

Zeker geen nummer die ik na een minuut al uit zet! Af en toe rustig, af en toe wat ruiger, en dat is juist de kracht van het nummer. 7.5/10

http://www.youtube.com/watch?v=pA1Z1i0oP88

Bon Jovi - Blood on Blood (Live at Madison Square Garden)

Als je het nummer te lang vindt, spoel dan maar door naar 3:00 en luister hem tot het einde. :puh:

Bewerkt: door Die Hard

Geplaatst:
comment_1785092

Ik-huil-omdat-het-uit-is-met-mijn-liefje-muziek. Niet leuk, veel te veel van dat soort zelfde liedjes in dat genre. Onorgineel, ik luister zelfs nog liever naar de Village People. :zz: 2/10

Geplaatst:
comment_1785143

Ik-huil-omdat-het-uit-is-met-mijn-liefje-muziek. Niet leuk, veel te veel van dat soort zelfde liedjes in dat genre. Onorgineel, ik luister zelfs nog liever naar de Village People. :zz: 2/10

Je moet wel zelf een liedje erbij zetten he?:puh:

Geplaatst:
comment_1785799

Je moet wel zelf een liedje erbij zetten he?:puh:

Daar gaan we toch niet op wachten?

http://www.youtube.com/watch?v=YKjV_bWnFCM

Oehyeah! 8)

Geplaatst:
comment_1786080

Tja, ik heb wel eens betere nummers van Akon gehoord. Ik vind deze eerlijk gezegd niet zo lekker klinken, maar dat kan ook puur aan mijn smaak liggen. De videoclip kan er wel mee door maar het nummer is niet helemaal mijn ding, al met al toch een 6/10 voor Akon. :)

http://www.youtube.com/watch?v=kOYxIq70ARg&translated=1

http://www.youtube.com/watch?v=kOYxIq70ARg&translated=1

Bewerkt: door GrandTheftTwano

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.