Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Raar nummer, valt bij mij niet in de smaak. 4/10 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Leuk nummertje, zorgt voor veel positieve energy. Clip had ik eerder nog niet gezien, wel leuk gemaakt - 2/3 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Wel lekker zomers, maar staat het nummer me niet echt zo aan. Ik weet niet echt hoe ik het kan omschrijven. 6/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 5 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2015 Ik vond het een van de mindere nummers van het radiostation, toch is het niet superslecht 5/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2015 Zeker een goed nummer. Lekker swingend. 9/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 Hij ziet eruit alsof ie ietwat te veel koffie heeft genomen XD Qua nummer vind ik het niet uitblinkend, je hebt echt tientallen van dit soort nummers. Al is het ook niet slecht, vandaar een matige voldoende. 58/100 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 Ik ben niet echt fan van franse muziek, en deuntje blijft vaak hetzelfde. 5/10 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2015 Alice in Chains vind ik sowieso een superband! 10/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2015 Té gekke intro, en een lekker ritme wanneer er gezongen wordt. Dit nummer doet me ook een beetje aan een nummer van Muse denken, weet alleen niet meer welke. 8,5/10 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Nah, deze vind ik wat minder. 4/10 Voor de hiphop/rap fans onder ons. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Ik vind het niet erg om dit nummer teluisteren, maar de tekst is een beetje vaag. Verder wel een ok ritme voor een rapnummer. Toch houd ik als het gaat om hiphop/rapmuziek toch van iets inhoudelijkere nummers zoals Eminem of Tupac oid. 5/10 Na dit nummer een paar keer geluisterd te hebben vind ik het toch best wel een lekker nummertje als je wat energie hebt. ik overweeg nog of ik dit album zal gaan aanschaffen. Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2015 En als je minder energie hebt vind je het toch wat minder, ik althans. Toch vind ik het niet heel slecht ofzo, want ik kan me vele van dit soort nummers voorstellen waar ze van alles er uit gorgelen; dat doen ze hier gelukkig niet. De gitaarsolo's zijn ook wel mooi. Nouja, net zoals je zei je moet er wel de energie voor hebben. Dat heb ik momenteel niet 60/100 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2015 Hier houd ik niet zo van. De drum en de bas vind ik totaal niet lekker klinken, ook niet als achtergrond muziek of soundtrack. 4/10 Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2015 Misschien vind je erg als ik het zeg, maar de coupletten van dit nummer vind ik ergens wel een beetje op Nickelback lijken. Voor mij is dat een positief punt, aangezien ik de nummers van Nickelback over het algemeen best leuk vind om naar te luisteren. Het refrein is dan weer wat ruiger, een beetje tegen het extreme aan zonder dat het echt compleet over-the-top wordt. Hoewel, op sommige momenten zit 't voor mij misschien net over het randje heen. Zodra je de eerste coupletten en refreinen hebt gehoord, heb je het grootste gedeelte van het nummer ook wel gehoord - op de gitaarsolo na dan. Niet verkeerd, maar zeker ook niet boven zichzelf uitstijgend. 6.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.