Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Instrumentaal zit er een heerlijke flow in, maar zoals vaker bij meidengroepjes ben ik niet weg van de zang. Het is niet slecht, zeker niet, maar ik word er ook niet warm van. 6/10

Dan nu een van de beste tracks die het Noorse elektronicaduo Röyksopp geproduceerd heeft. Dit is zo'n zeldzaam nummer waar ik vrijwel niets op aan te merken heb.

http://www.youtube.com/watch?v=qz-nhcfTfWQ

Link to comment
Delen op andere websites

Bohemian Rhapsody is een klassieker, maar ondanks dat het gewoon een grootse compositie is, verdient het nummer mijn inziens geen eerste plek in de Top2000. Het is ook zeker niet een van mijn favoriete Queen nummers. Een nummer als 'Don't Stop Me Now' staat akoestisch op een gitaartje nog steeds als een huis, terwijl dit nummer vervalt tot een minimalistisch ratjetoe. 6/10

En dan nu een van mijn favoriete feelgood nummers, eentje van Nada Surf. Toffe clip ook.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.youtube.com/watch?v=oThp3B11kQ0

dit noem je muziek???? 3/10

natuurlijk noem ik het muziek, anders had ik het niet hier gepost :clown: noem jij het geen muziek dan? :? dat het niet je smaak is oke, maar dat het muziek is valt niet over te twisten :sigaar:

-----

Ik vind die vrouw maar vals schreeuwen :schater:45/100

Dit nummer hoorde ik vaak toen ik in Griekenland op vakantie was :D

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze verplaats ik dit topic terug naar Beeld & Geluid, het subforum waar het ooit begon.

Dit heeft als reden dat er niet serieus genoeg wordt gepost in dit topic. Er wordt soms gereageerd op andere rates, en regelmatig vind je posts waar meer instaat dan enkel de rate en het nummer. Met het terugplaatsen van dit topic is het de bedoeling dat de posts hier weer serieus worden, en dat we serieus gaan raten. Probeer bijvoorbeeld wat meer over het nummer te vertellen. Waarom is het niks, wat is er niet goed aan? Of, wat is er juist wel goed aan?

Daarnaast sluit ik dit topic. Deze twee topics lijken erg veel op elkaar. Ik denk dat het niet onterecht is als ik denk dat de meeste nummers die je nu luistert ook echt leuk vindt.

Daarbij is er een nieuwe regel in dit topic gekomen. Vanaf heden mag je één keer per drie dagen een bericht plaatsen. Daarnaast zijn natuurlijk alle overige regels nog steeds van kracht. Hieronder vind je ze nogmaals, evenals in de hoofdpost:

Regels

  • Rate alleen het nummer van de persoon boven je;
  • Beargumenteer het cijfer dat je geeft;
  • Respecteer de mening van een ander;
  • Reageer niet op de reactie van een ander, los dit op per PB;
  • Maximaal één nummer per post;
  • Maximaal 1 post per drie dagen;
  • Alle overige forumregels zijn in dit topic van kracht.

De volgende beoordeeld het nummer van commando:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...