Ik heb nu mijn harde schijf aan mijn PC hangen () heb namelijk en case gekocht.
Nu nog als laatste 2 kleine vraagjes:
1. Als ik een game of windows vista app wil openen als: notepad.exe explorler.exe of chess titans, zegt de pc: Bestandspad: is geen Win32 toepassing, is er een programma om deze programma's toch op te kunnen starten.
2. Nu die HDD aan mijn PC hangt, kan ik nu nog steeds vista er vanaf draaien? door bij het booten te selecteren welke HDD windows moet gebruiken. Ik heb wel gehoord dat het dan wel langzamer is, hij heeft een USB 2 ingang, en om hem aan te sluiten moet je 2 vrije ingangen hebben.
Als bij vraag 2 het antwoord ja is is vraag 1 natuurlijk ook opgelost.
Alvast bedankt,
AUB: topic naam veranderen en verplaatsen naar software forum, jullie hadden me gezegd dat ik niet steeds een nieuw topic moest openen :-)
Opgelost dankzij jullie:
Nog een vraagje, Op die harde schijf staat ook vista enz.
Kan ik deze "draaiende" krijgen.
Dus dat ik hem opstart in dual boot en dan kan selecteren vista/xp
PS: Ze zeiden dat mijn pc vista net aankon, wil het to proberen (eigenwijze ik)
Maakt het mijn XP niet langzamer?
Dankjewel, Gta-Kneusje
Als het niet te veel moeite is graag naar veranderen.
Opgelost dankzij jullie :
Misschien weten jullie aan mijn vorige topic nog dat mijn laptop gecrasht is.
Omdat er nog wat (alle ) foto's van de vakantie op staan leek het me handig om de harde schijf van de laptop in de computer te bouwen. Zover ik heb weet moet ik dit doen:
1. Laptop en computer openmaken.
2. Chekken of het een IDE of een SATA is, ik denk een SATA.
3. Bedrading van de harde schijf eruit halen.
4. In de computer een vrij plekje zoeken.
5. Harde schijf plaatsen.
6. Bedrading aansluiten in de nog vrije aansluitingen. (ik heb even in me computer gekeken en zag dat er nog vrije aansluitingen waren voor een tweede harde schijf.
Ik weet niet zo goed hoe dat moet en welke bedrading waar moet enzo, ik heb niks kunnen vinden op Google.
Kunnen jullie mij misschien helpen?
Wat ik ook heb gezien toen mijn laptop het nog deed dat de harde schrijf gedeeld is in twee stukken.
Ik weet niet of dat een probleem.
Tevens heb ik er GTA 4 opstaan. Kan ik deze nog spelen als ik de harde schijf inbouw, of krijg ik dan problemen met de securom :S?
Alvast bedankt,
Gta-Kneusje (en zo zie je maar weer, ik ben nog steeds een kneusje )
Ik heb nu mijn harde schijf aan mijn PC hangen (
) heb namelijk en case gekocht.
Nu nog als laatste 2 kleine vraagjes:
1. Als ik een game of windows vista app wil openen als: notepad.exe explorler.exe of chess titans, zegt de pc: Bestandspad: is geen Win32 toepassing, is er een programma om deze programma's toch op te kunnen starten.
2. Nu die HDD aan mijn PC hangt, kan ik nu nog steeds vista er vanaf draaien? door bij het booten te selecteren welke HDD windows moet gebruiken. Ik heb wel gehoord dat het dan wel langzamer is, hij heeft een USB 2 ingang, en om hem aan te sluiten moet je 2 vrije ingangen hebben.
Als bij vraag 2 het antwoord ja is is vraag 1 natuurlijk ook opgelost.
Alvast bedankt,
AUB: topic naam veranderen en verplaatsen naar software forum, jullie hadden me gezegd dat ik niet steeds een nieuw topic moest openen :-)
Opgelost dankzij jullie:
Nog een vraagje,
Op die harde schijf staat ook vista enz.
Kan ik deze "draaiende" krijgen.
Dus dat ik hem opstart in dual boot en dan kan selecteren vista/xp
PS: Ze zeiden dat mijn pc vista net aankon, wil het to proberen (eigenwijze ik)
Maakt het mijn XP niet langzamer?
Dankjewel, Gta-Kneusje
Als het niet te veel moeite is graag naar veranderen.
Opgelost dankzij jullie
:
Misschien weten jullie aan mijn vorige topic nog dat mijn laptop gecrasht is.
Omdat er nog wat (alle
) foto's van de vakantie op staan leek het me handig om de harde schijf van de laptop in de computer te bouwen. Zover ik heb weet moet ik dit doen:
1. Laptop en computer openmaken.
2. Chekken of het een IDE of een SATA is, ik denk een SATA.
3. Bedrading van de harde schijf eruit halen.
4. In de computer een vrij plekje zoeken.
5. Harde schijf plaatsen.
6. Bedrading aansluiten in de nog vrije aansluitingen. (ik heb even in me computer gekeken en zag dat er nog vrije aansluitingen waren voor een tweede harde schijf.
Ik weet niet zo goed hoe dat moet en welke bedrading waar moet enzo, ik heb niks kunnen vinden op Google.
Kunnen jullie mij misschien helpen?
Wat ik ook heb gezien toen mijn laptop het nog deed dat de harde schrijf gedeeld is in twee stukken.
Ik weet niet of dat een probleem.
Tevens heb ik er GTA 4 opstaan. Kan ik deze nog spelen als ik de harde schijf inbouw, of krijg ik dan problemen met de securom :S?
Alvast bedankt,
Gta-Kneusje (en zo zie je maar weer, ik ben nog steeds een kneusje
)
Edited by Gta-kneusje