Geplaatst: 21 december 200916 jaren Ik heb een signature gemaakt voor een vriend van me. Daarom dat er Chronuz bij staat als naam. rates zijn welkom. Hints & tips van wat er beter kan ect is ook zeer welkom. gr sniper
Geplaatst: 22 december 200916 jaren Heel mooi gedaan 9/10 Ik wil nog steeds dat ik dit kan Bewerkt: 22 december 200916 jaren door PrioXCoMBo
Geplaatst: 22 december 200916 jaren Mooi, alleen is hij wat leeg, en zijn de afbeeldingen niet zo duidelijk.
Geplaatst: 22 december 200916 jaren Mooi, alleen is hij wat leeg, en zijn de afbeeldingen niet zo duidelijk. Helemaal mee eens... maar alsnog heel mooi gedaan 9/10
Geplaatst: 23 december 200916 jaren Auteur Mooi, alleen is hij wat leeg, en zijn de afbeeldingen niet zo duidelijk. Ok bedankt, ik zal er rekening mee houden.
Geplaatst: 23 december 200916 jaren Helaas vind ik dit helemaal niet zo mooi, Ik vind de renders niet bij elkaar passen en de tekst past er ook niet bij En het witte vind ik ook niet echt mooi 3/10 :$ Bewerkt: 23 december 200916 jaren door BanaanDaan
Geplaatst: 23 december 200916 jaren ik vind 'm ook niet mooi :$ het past niet bij elkaar en echt veel effecten zitten er niet in.... 4/10
Geplaatst: 24 december 200916 jaren Auteur Helaas vind ik dit helemaal niet zo mooi, Ik vind de renders niet bij elkaar passen en de tekst past er ook niet bij En het witte vind ik ook niet echt mooi 3/10 :$ Het witte is eigenlijk een transparant deel. ik vind 'm ook niet mooi :$ het past niet bij elkaar en echt veel effecten zitten er niet in.... 4/10 Ook allebei bedankt voor de negatieve commentaar, hier leer ik ook uit. Ik zal dus verder proberen om het wat meer op te vullen en betere passende renders en lettertypes te gebruiken.
Ik heb een signature gemaakt voor een vriend van me.
Daarom dat er Chronuz bij staat als naam.
rates zijn welkom.
Hints & tips van wat er beter kan ect is ook zeer welkom.
gr
sniper