Jump to content
Geplaatst:
comment_155746

Hallo. bij mij werken links onder-rechts onder-links boven-rechts boven niet. ik heb van alles al geprobeerd met 5-1, 5-3, 5-9, 5-7 enz.

wie kan mij verder helpen. en aan de walktrhoug heb ik ook niks dus dan weet je het!!!!!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_155966

Euh... 5,1? 5,3? 5,9? volgens mij moet je 2,4,6 en 8 gebruiken, en die combineren voor schuin (bij mij gingen alle schuine fout, maar had genoeg punten om te halen...)

Ohja, en het gaat wel om numpad toetsen hé :blink:

Bewerkt: door CrossY

Geplaatst:
comment_156998

Als ik te snel druk, dan hopt de auto niet meer. Druk ik dan te snel, moet het dan langzamer, wat doe ik verkeerd. Als er een snelle knoppen combinatie kom, dan red ik het niet. Hij doet dan niks... plz help me!!

Geplaatst:
comment_157014
Als ik te snel druk, dan hopt de auto niet meer. Druk ik dan te snel, moet het dan langzamer, wat doe ik verkeerd. Als er een snelle knoppen combinatie kom, dan red ik het niet. Hij doet dan niks... plz help me!!

je zegt het eienlijk zelf al je drukt te snel dus ja je moet langzamer drukken

succes :rolleyes:

Geplaatst:
comment_157015

je zegt het eigenlijk zelf al je drukt te snel dus ja je moet langzamer drukken

succes :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.