Jump to content

Hoe maak ik een deathmatch die om de 5 minuten een andere kamer weergeeft

Posted
comment_1554087

Hoii zoals de titel luidt:

Hoe maak ik een deathmatch die om de 5 minuten een andere kamer weergeeft?

Dus eerst bijvoorbeeld Lberty city dan politie bureau dan maddogs crib en dan ....

maar er moet ook rechts onder de radar een tijd die van 5 min tot 0 min telt in het blauw

wat is de code daarvan? en waar moet ik de code neerzetten?

ohja... en hoe maak ik een /exitdm systeem?

want als ik het doe teleporteerd hij wel naar de spawn plek maar dan is alles zwart

Bedankt! _O_

Featured Replies

comment_1554255

Hoii zoals de titel luidt:

Hoe maak ik een deathmatch die om de 5 minuten een andere kamer weergeeft?

Dus eerst bijvoorbeeld Lberty city dan politie bureau dan maddogs crib en dan ....

maar er moet ook rechts onder de radar een tijd die van 5 min tot 0 min telt in het blauw

wat is de code daarvan? en waar moet ik de code neerzetten?

ohja... en hoe maak ik een /exitdm systeem?

want als ik het doe teleporteerd hij wel naar de spawn plek maar dan is alles zwart

Bedankt! _O_

Dat alles zwart is komt omdat de spawnplek waar jij naartoe wilt in een ander interior is.

Hier een lijst van interiorID's. Klikkie

Voor Liberty City bv:

SetPlayerInterior(playerid, 10);
SetPlayerPos(playerid, -1079.99, 1061.58, 1343.04);

  • Author
comment_1554836

Hoii zoals de titel luidt:

Hoe maak ik een deathmatch die om de 5 minuten een andere kamer weergeeft?

Dus eerst bijvoorbeeld Lberty city dan politie bureau dan maddogs crib en dan ....

maar er moet ook rechts onder de radar een tijd die van 5 min tot 0 min telt in het blauw

wat is de code daarvan? en waar moet ik de code neerzetten?

ohja... en hoe maak ik een /exitdm systeem?

want als ik het doe teleporteerd hij wel naar de spawn plek maar dan is alles zwart

Bedankt! _O_

Dat alles zwart is komt omdat de spawnplek waar jij naartoe wilt in een ander interior is.

Hier een lijst van interiorID's. Klikkie

Voor Liberty City bv:

SetPlayerInterior(playerid, 10);
SetPlayerPos(playerid, -1079.99, 1061.58, 1343.04);

maar kan jij mijn vraag beantwoorden?

comment_1555478

hier een stukje uit ene oud script van mij:

/*

ik heb er een paar functies bij geplakt uit me eigen script

- SetAllPos(Float:x,Float:y,Float:z);
- SetAllInterior(interior);
- GiveAllWeapon(weapon,ammo);
- ResetAllWeapons();
- SetAllHealth(Float:Health);
- SetAllArmour(Float:Armour);

*/

#include <a_samp>

new rondes;
forward NieuweRonde();

public OnGameModeInit()
{
NieuweRonde(); // start de 1e ronde
SetTimer("NieuweRonde",300000,true); // zet de timer.
return 1;
}

public NieuweRonde()
{
rondes++; // telt er 1 bijop

switch(rondes)
{
    case 1:
    {
        // ronde 1
        ResetAllWeapons();

        SetAllPos(0.0, 0.0, 0.0);
        SetAllInterior(0);
		GiveAllWeapon(0, 0);

		SetAllArmour(0);
		SetAllHealth(100);
    }
    case 2:
    {
        // ronde 2
           ResetAllWeapons();

        SetAllPos(0.0, 0.0, 0.0);
        SetAllInterior(0);
		GiveAllWeapon(0, 0);

		SetAllArmour(0);
		SetAllHealth(100);
    }
    case 3:
    {
        // ronde 3
        ResetAllWeapons();

        SetAllPos(0.0, 0.0, 0.0);
        SetAllInterior(0);
		GiveAllWeapon(0, 0);

		SetAllArmour(0);
		SetAllHealth(100);
    }
    case 4:
    {
        // ronde 4
    		ResetAllWeapons();

        SetAllPos(0.0, 0.0, 0.0);
        SetAllInterior(0);
		GiveAllWeapon(0, 0);

		SetAllArmour(0);
		SetAllHealth(100);

        //----------------------------
		rondes = 0; // reset het weer
    }
}

return 1;
}

//------------------------------------------------------------------------------
// met het onderste hoef je niks te doen
SetAllPos(Float:x,Float:y,Float:z)
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
			SetPlayerPos(i,Float:x,Float:y,Float:z);
    }
}
return 1;
}
SetAllInterior(interior)
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
			SetPlayerInterior(i,interior);
    }
}
return 1;
}
GiveAllWeapon(weapon,ammo)
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
			GivePlayerWeapon(i,weapon,ammo);
    }
}
return 1;
}
ResetAllWeapons()
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
			ResetPlayerWeapons(i);
    }
}
return 1;
}
SetAllHealth(Float:Health)
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
			SetPlayerHealth(i,Health);
    }
}
return 1;
}
SetAllArmour(Float:Armour)
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
			SetPlayerArmour(i,Armour);
    }
}
return 1;
}

Edited by Crusher!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.