Jump to content
Geplaatst:
comment_1554471

Type: Signature

Stijl: ?? (Geen verstand van)

Grootte: max 150x500, kleiner mag ook.

Afbeelding: klikkerdeklik

Tekst: "Wienish" "Gedichtentopic", "Verhaal", "Profiel", "Mail", "Youtube" en "Beat Down"

Rand: Optioneel

Kleuren: Blauw, tekst wit

Render (optioneel): Zie Afbeelding

Extra (optioneel): Ik zou het fijn vinden als er op iedere wijzer een ding staat (dus je komt wijzers bij aan het maken, wellicht aan de andere kant van de paal). De achtergrond transparant of zelf iets leuks mee doen. Ik wil het zo hebben dat ik ervoor kan zorgen dat zodra men zijn muis bovenop een zo'n blauwe wijzer legt, hij kan klikken om naar het desbetreffende ding te gaan (hij zal dus in stukken geknipt moeten worden en/of kunnen worden) (behalve bij Wienish). Profiel, Mail en Youtube ajb links van de paal, en die andere 3 rechts of dááronder (of een combinatie)

Type: Avatar

Stijl: Hectometerpaal

Grootte: 64x64

Afbeelding: Klikkerdeklik

Tekst: Wienish (ipv 31,5)

Rand: Optioneel

Kleuren: Groen, tekst wit.

Render (optioneel): Zie afbeelding

Extra (optioneel): Achtergrond ajb transparant!

Alvast bedankt!

Bewerkt: door Wienish

• Reacties 36
  • Bezichtigingen 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1560149

dat van ghosty heet geen half werk, dat van mij heet gewoon extra service

en het lukt niet omdat het naar mijn idee gewoon te veel plaatjes zijn, zie mijn sig die bestaat uit 1 groot plaatje met daaronder 5 losse plaatjes

dat komt omdat ik bovenaan de grote, dan enter en dan daaronder zonder enter of spaties gewoon de andere 5 achter elkaar zodat het paste en volgens mij heb jij dus spaties of enter ertussen gedaan.

want bij jouw horen het 2 plaatjes zonder spatie/enter en dan 1 keer enter en dan weer 2 plaatjes en zo door

en 23 plaatjes passen nooooit

Snap jij het probleem dan niet :7 Het komt niet door het aantal afbeeldingen, het gaat erom dat bepaalde afbeeldingen niet hoog genoeg zijn, de hoogte is kleiner dan de regelafstand, dus wordt er automatisch witruimte aangebracht. Dit kan je momenteel niet omzeilen op het forum :(

BV_1993

Geplaatst:
comment_1560321

je hebt 23 plaatjes, dan heb je rond de 23 regels aan tekst om dat in dat vakje van signature te zetten en dat is ver over het limiet heen, dat pas dus niet

Leugen. Je kan zoveel erin zetten als je wil, zolang je daarmee maar niet of de maximum afmetingen gaat. Hoe de code eruit ziet maakt niet uit, datgene wat in je sig komt te staan wel.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1560331

je hebt 23 plaatjes, dan heb je rond de 23 regels aan tekst om dat in dat vakje van signature te zetten en dat is ver over het limiet heen, dat pas dus niet

Leugen. Je kan zoveel erin zetten als je wil, zolang je daarmee maar niet of de maximum afmetingen gaat. Hoe de code eruit ziet maakt niet uit, datgene wat in je sig komt te staan wel.

Dan wens ik je veel succes ;) Ik geloofde het eerst ook niet.

Geplaatst:
comment_1560493

ik zei toch, misschien kan je beter de 4 of 5 meest belangrijke links uitkiezen en die net zoals in ghosty z'n tutorial onderin een sig moeten laten zetten, dat zal vast wel te doen zijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.