Geplaatst: 23 december 200915 jaren comment_1555408 geen lijstje nodig denk ik ik zou dit plaatje graag water groter hebben: link Breedte = 473 Hoogte = 473 als dit mogenlijk is zonder dat die lelijker word ander gewoon een groot vierkant er van maken dat is eigenlijk ook de bedoeling groetjes koen
Geplaatst: 23 december 200915 jaren comment_1555416 Even snel gekeken wat het gaf met Photoshop: Kwaliteit gaat er inderdaad wel zwaar op achteruit, maar daar valt jammer genoeg weinig tot niets aan te doen. Edit: ik weet niet waar het voor is, maar je kan er natuurlijk gewoon een witte rand rond doen van 473 pixels hoog en breed, als het bijvoorbeeld voor een site ofzo is.. Bewerkt: 23 december 200915 jaren door .Senne
Geplaatst: 27 december 200915 jaren Auteur comment_1557658 Even snel gekeken wat het gaf met Photoshop: Kwaliteit gaat er inderdaad wel zwaar op achteruit, maar daar valt jammer genoeg weinig tot niets aan te doen. Edit: ik weet niet waar het voor is, maar je kan er natuurlijk gewoon een witte rand rond doen van 473 pixels hoog en breed, als het bijvoorbeeld voor een site ofzo is.. het is wel goed zo bedankt
geen lijstje nodig denk ik
ik zou dit plaatje graag water groter hebben:
link
Breedte = 473
Hoogte = 473
als dit mogenlijk is zonder dat die lelijker word ander gewoon een groot vierkant er van maken dat is eigenlijk ook de bedoeling
groetjes koen