Ik heb een eigen samengestelde pc, zie handtekening.
Nou heb ik gister bij steam voor 11 euro Mirrors edge en GTA iv gekocht. (Bedank voor de tip btw ) Nu elke keer als ik Mirors edge wil gaan spelen doet die het aan het begin gewoon normaal. Als ik eenmaal 2 minuten spele ofzo gaat die raar doen. Er komen dan rare geluidjes uit de boxen en de kleuren veranderen en het spel reageert gewoon niet meer, daarna doet internet explorer en windows media player het bijvoorbeeld ook niet meer goed. Pas als ik de pc opnieuw opstart doet het internet enzo weer normaal.
Ik kan zo helemaal niet gamen? Dit probleem had ik eerst ook al bij een officiele cod MF2 versie die ik een paar daagjes had geleend van een vriend. Na 1 minuut in het spel te zitten komt er allemaal gekraak uit de boxen en het reageert niet meer.
Weet iemand wat hier het probleem van is? Ik heb nou windows 7 64 bit maar hiervoor had ik XP 32 en toen kwam het ook al voor. Toen gamede ik nog niet zoveel maar nu ik GTA heb wel. Alleen het kan gewoon niet?
Hiervoor had ik btw op xp wel Sn Andreas en daar kwam het helemaal niet voor.
eeey,
Ik heb een eigen samengestelde pc, zie handtekening.
Nou heb ik gister bij steam voor 11 euro Mirrors edge en GTA iv gekocht. (Bedank voor de tip btw
) Nu elke keer als ik Mirors edge wil gaan spelen doet die het aan het begin gewoon normaal. Als ik eenmaal 2 minuten spele ofzo gaat die raar doen. Er komen dan rare geluidjes uit de boxen en de kleuren veranderen en het spel reageert gewoon niet meer, daarna doet internet explorer en windows media player het bijvoorbeeld ook niet meer goed. Pas als ik de pc opnieuw opstart doet het internet enzo weer normaal.
Ik kan zo helemaal niet gamen? Dit probleem had ik eerst ook al bij een officiele cod MF2 versie die ik een paar daagjes had geleend van een vriend. Na 1 minuut in het spel te zitten komt er allemaal gekraak uit de boxen en het reageert niet meer.
Weet iemand wat hier het probleem van is? Ik heb nou windows 7 64 bit maar hiervoor had ik XP 32 en toen kwam het ook al voor. Toen gamede ik nog niet zoveel maar nu ik GTA heb wel. Alleen het kan gewoon niet?
Hiervoor had ik btw op xp wel Sn Andreas en daar kwam het helemaal niet voor.
Groeteen
Bewerkt: door BAD14