Geplaatst: 25 december 200915 jaren comment_1556321 ik zit bijna altijd op skype met mijn vrienden te bellen maar nu wil voor de grap een stem vervormer hebben dat als ik praat mijn stem veer lager of hoger klinkt en dat me vrienden op skype dan een andere stem horen
Geplaatst: 26 december 200915 jaren Auteur comment_1556840 ja dat programma kende ik al maar volgens mij werkt dat niet op skype of wel soms?
Geplaatst: 26 december 200915 jaren comment_1557266 ja dat programma kende ik al maar volgens mij werkt dat niet op skype of wel soms? Na 5 seconden googlen heb ik je antwoord gevonden: Ja het werkt. "It is also compatible with most of the instant messenger programs such as Yahoo Messenger with Voice, Skype, Windows Live Messenger, AIM, etc." Bewerkt: 26 december 200915 jaren door SNIPER44
Geplaatst: 27 december 200915 jaren Auteur comment_1557487 oke nu heb ik het ge probeerd ik heb in het midden op de grote on of knop gedrukt zodat hij on staat maar het werkte niet ik had die pitch ding wel verschoven
ik zit bijna altijd op skype met mijn vrienden te bellen maar nu wil voor de grap een stem vervormer hebben dat als ik praat mijn stem veer lager of hoger klinkt en dat me vrienden op skype dan een andere stem horen