December 25, 200916 yr ik heb geprobeerd om in liberty city te graken maar het lukt me niet. ik graak in het warehouse maar als ik dan verder vlieg kom ik in water terecht :s .
December 25, 200916 yr Je kunt hier een filmpje zien, gemaakt door Lantyz, hoe je in Liberty City kunt komen. Daarnaast kan je ook hier kijken voor meer informatie. Ook kan je kiezen om een modificatie te gebruiken om er te komen, waardoor het een stuk eenvoudiger en minder tijdrovend is. Dit kan bijvoorbeeld met de BC7Mod.
ik heb geprobeerd om in liberty city te graken maar het lukt me niet. ik graak in het warehouse maar als ik dan verder vlieg kom ik in water terecht :s .