Jump to content
Geplaatst:
comment_1556863

Hi,

Een momentje geleden kwam ik op een, al zeg ik het zelf, ingenieuze manier om het forum enigszins schoon te houden van "Nederlandse mods". Meerendeel van de ervaren modders ergert zich hieraan. Oplossing: Maak er één topic voor en pinn die. Eén topic, voor álle "Nederlandse" mods. Zo zijn wij ervanaf en hebben zij een plekkie gekregen waar ze nooit vergeten worden, omdat het topic gepinned is.

Anyway, vote even in de poll om te weten wat je hiervan vindt. Hoe lang de stemming door gaat, ligt aan het aantal stemmen.

Bewerkt: door Puma

53 leden hebben gestemd

1. 1. Moet er een apart (gepinned) topic voor Nederlandse mods komen?

• Ja
      43
    • Nee
      10

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1560559

Natuurlijk moeten we de poll niet vergeten. Lang niet iedereen die stemt in de poll, post ook in het topic. Dat maakt verder niks uit, maar dat zevenentwintig van de drieëndertig stemmers (is 82 %, meer dan vier op de vijf mensen) voor "Ja" stemt, wil ook wel wat zeggen. Houd dat even in je achterhoofd, voordat je overhaaste conclusies gaat trekken.

82% lijkt me toch wel een aardige meerderheid. Ik zou graag wat commentaar van de modding-crew willen hebben, of het topic er nu wel of niet komt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.