Crypteq Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 (bewerkt) Wat is Lock-BDE? Lock-BDE (bitlocker drive encryption) is een klein programma waarmee je een station, wat met Bitlocker beveiligd is, weer kan vergrendelen zonder de computer opnieuw op te starten.Het ideeIk kwam op het idee om dit te maken omdat ik een aantal stations heb die met Bitlocker beveiligd zijn, die ik soms nodig had, maar daarna weer vergrendeld konden worden. Maar je kan alleen het station vergrendelen door de computer opnieuw op te starten of via allerlei commando's in te voeren.Omdat dit me wat makkelijker leek, heb ik dit programma gemaakt.Hoe werkt het?Door met de rechtermuisknop op een station te klikken en "Station vergrendelen" te selecteren, kan je het station vergrendelen.SysteemeisenWindows 7 (ultimate)Installatie:1. Rar bestand uitpakken2. Lock-bde Installer.exe starten3. Volg de stappen4. klaarBeschikbare talen:- Engels- Nederlands- Duits- Frans- SpaansNote: werkt niet als het station automatisch vergrendeld word! Bewerkt: 29 december 2009 door BC7 Reageren
Fedmas Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Heb je zelf met die talen zitten kloten? : P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.