Jump to content

PC of Mac, wat kies jij?


Fedmas

Mac Of Windows?  

54 leden hebben gestemd

  1. 1. Mac of Windows?

    • Mac !
      12
    • Windows! !
      42


Recommended Posts

Windows, macs zijn echt enorm overpriced, ze zijn TE erg overpriced zelfs.

Vind ik ook :Y

Als hardware kies ik een PC, en waarom?

Omdat een mac veel te duur is voor wat erin zit.

Voor de OS kies ik Toch Windows omdat ik daar veel meer mee kan dan op OS X.

Als je een designer bent dan kan je met OS X wel ui, maar geef mij maar Windows :D.

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn reactie in het andere topic:

Ik heb een gewone PC en had daar laatst Mac OS X op geïnstalleerd. Ik moet zeggen dat het me erg beviel. Het werkte lekker snel, geen halfuur wachten bij het installeren van updates. Ook zag het er goed uit en werd zowaar mijn internet en geluid zonder problemen herkend. Toegegeven vind ik dus dan Mac OS X veel beter werkt dan Windows, maar er zijn een aantal dingen die mij tegenhouden. Programmeren in VB en gamen kan ik bijvoorbeeld niet meer (goed) op Mac OS X en er zijn een aantal dingen, zoals hardware en andere programma's, die niet meer werkten. Ik zou zo een Mac kopen als deze goedkoper waren en betere ondersteuning hadden voor gamen.

Maar beide besturingssystemen hebben dus eigen voordelen en nadelen. Een uitgebreide discussie hierover lijkt me dan ook niet echt nodig. ;)

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Windows had als doelgroep de normale computergebruiker. Mac had als doelgroep professionele bedrijven.

Daarom zijn er voor de Mac betere grafische programma's beschikbare dan voor Windows en was het eerst niet zo bekend bij de normale thuisgebruiker, mede dankzij de prijs van Mac's.

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vaker op een Mac gewerkt en het heeft zeker z'n voordelen, maar verschillende programma's waar ik bijna dagelijks mee werk zijn niet beschikbaar op Mac en dat weerhoud me wel van het kopen van een Mac. En ik heb het geld niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Geef mijn maar windows.

Ik vind die imac er wel heel mooi uitzien, en ook een goed scherm maar je kan er niks in verwisselen zonder hem helemaal uit elkaar te halen.

Bijna alles wat je op je mac kan kan je op windows ook.

Voor photoshop etc.

windows

voor internet+office.

linux

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor de windows pc gaan ten eerste omdat ik mac VEEEEEL te duur vind en ten tweede het lijkt me niet fijn ik heb bij de media markt wel een geprobeerd maar het is toch niks voor mij

Mvg TBOGG

Link to comment
Delen op andere websites

Het valt me op dat mensen de Macintosh's direct op prijs beoordelen, voor de prijs vind ik het niet waard, maar het werkt erg goed :)

Mijn reactie in een ander topic:

Ik heb zelf wel eens even op GTAGames gesurft en photoshop bekeken in de Xondo(Apple Store) hier in de stad in Nijmegen en ik vond het echt geweldig, de muis was alleen erg wennen maar het toetsenbord van een desktop was echt zeer fijn.

Het besturingssyteem vind ik ook erg fijn werken :Y Ik bekijk wel eens photoshop tutorials op youTube en dan komen ze soms in mappen etc. en dan zie je hoe Macintosh werkt en het ziet er gewoon mooi uit en degelijker. Het is een stuk zakelijker :Y

Als kind zijnde die graag games speelt zou ik een Windows PC komen, maar als je echt een hobby met fotografie of designing hebt zou ik een Macintosh kopen :)

De muis waar ik hier over sprak is die met één knop en zo'n mini-balletje erop :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...