Geplaatst: 27 december 200915 jaren comment_1557515 Beste, Er is eigenlijk wel een bepaalde mod dieik graag zou willen hebben. Ik kan alleen zelf niet modden. Is er iemand die de mod voor me wil maken. De mod: GTA Vice City maar met de Graphics van GTA IV
Geplaatst: 27 december 200915 jaren comment_1557603 Bestaat niet, zal waarschijnlijk ook niet komen omdat GTA IV graphics niet mogelijk zijn in Vice City. Ook is het het niet waard, Vice City is al zo verouderd dat dat echt niet meer bij elkaar past.
Geplaatst: 13 maart 201015 jaren comment_1607983 Je kan je spel wel mooier maken door Enbseries voor GTA VC te gebruiken.
Geplaatst: 13 maart 201015 jaren comment_1607987 Bestaat niet, zal waarschijnlijk ook niet komen omdat GTA IV graphics niet mogelijk zijn in Vice City. Ook is het het niet waard, Vice City is al zo verouderd dat dat echt niet meer bij elkaar past. Hoort dit niet thuis in het Modding Request topic ?
Geplaatst: 13 maart 201015 jaren comment_1608167 Ja, inderdaad. Was alleen nog geen moderator toen ik dat postte . Volgende keer hier.
Beste,
Er is eigenlijk wel een bepaalde mod dieik graag zou willen hebben.
Ik kan alleen zelf niet modden.
Is er iemand die de mod voor me wil maken.
De mod: GTA Vice City maar met de Graphics van GTA IV