June 14, 200520 yr mijn comp blijft herstarten terwijl ik zit te spelen met andere spellen gebeurd dit niet wat moet ik doen HEEEEELP
June 15, 200520 yr Gebruik de Edit Post, heb geduld en start de volgende keer een topic ipv een poll ..
June 15, 200520 yr Gebruik de Edit Post, heb geduld en start de volgende keer een topic ipv een poll .. Deze poll is wel interessant hoor Zien hoeveel er problemen hebben met gta:sa
June 15, 200520 yr Deze poll is wel interessant hoor Zien hoeveel er problemen hebben met gta:sa Daar gaat het toch niet om! Hij vraagt of wij dat ook hebben.. Als wij het wel of niet hebben, het maakt geen zak uit. We kunnen ook weinig maken met zo weinig info.
June 15, 200520 yr Nou ik heb niet met mijn pc. Je moet probleem misschien ff in googe intikken misschien dat je dan een stuk verder komt. Succes
June 15, 200520 yr mijn pc herstart niet eens hij sluit gewoon af :S en dan wil hij gewoon niet meer op starten imand idee?
June 15, 200520 yr Author Ik heb het probleem gevonden dit moet je doen ga terug naar je desktop start » uitvoeren » dxdiag, naar geluid en op basisversnelling zetten)
June 17, 200520 yr dan krijg ik de volgende melding als ik dat intype Wilt u toestaan dat Dxdiag controleerd of uw stuurprogramma's digitaal zijn onderteken bla bla bla is gelukt, pc restart niet meer, nu loopt alleen nog vaak het spel vast , dat probleem moet nog ff worden verholpen Edited June 17, 200520 yr by aard
mijn comp blijft herstarten terwijl ik zit te spelen
met andere spellen gebeurd dit niet
wat moet ik doen HEEEEELP