Geplaatst: 27 december 200915 jaren comment_1557842 Hee, Ik heb een bmw garage in gebouwd en allemaal andere dingen aleen als ik naar de locatie ga zie ik ze niet dan zie ik de gewone versie hoe komt dit moet er nog wat gedaan worden ? patch ofzo ?? grtz, Hessel
Geplaatst: 27 december 200915 jaren comment_1557884 Vervang je wel de goede bestanden? Is het een mod die je zelf hebt gemaakt, of gedownload?
Geplaatst: 27 december 200915 jaren Auteur comment_1557897 Vervang je wel de goede bestanden? Is het een mod die je zelf hebt gemaakt, of gedownload? Gedownload.
Geplaatst: 27 december 200915 jaren Auteur comment_1557899 Vervang je wel de goede bestanden? Is het een mod die je zelf hebt gemaakt, of gedownload? Gedownload. Ik vervang de bestanden in IMG tool of kan/ moet het anders
Geplaatst: 28 december 200915 jaren comment_1558615 Als je Vista hebt moet je wel de img tool uitvoeren als administrator, anders werkt het geloof ik niet. En weet je wel zeker dat je je goede gta3.img mod? En niet per ongeluk die van GTA VC (ben ik ook al een keer tegengekomen)? Veel succes in ieder geval!
Geplaatst: 28 december 200915 jaren Auteur comment_1558638 Als je Vista hebt moet je wel de img tool uitvoeren als administrator, anders werkt het geloof ik niet. En weet je wel zeker dat je je goede gta3.img mod? En niet per ongeluk die van GTA VC (ben ik ook al een keer tegengekomen)? Veel succes in ieder geval! Bedankt, Het wekte, Ik gebruik Windows 7 en heb het als admin uit gevoerd en het werkte Dankje wel Gr, Hessel
Hee,
Ik heb een bmw garage in gebouwd en allemaal andere dingen aleen als ik naar de locatie ga
zie ik ze niet dan zie ik de gewone versie
hoe komt dit moet er nog wat gedaan worden ? patch ofzo ??
grtz, Hessel