Geplaatst: 27 december 200915 jaren comment_1557981 Hopelijk vinden jullie dit handig, dit zijn dus alle parachutes die in TBoGT te vinden zijn. >MAP< --------------------------------------------------The Underground-------------------------------------------------- Bewerkt: 2 januari 201015 jaren door PrioXCoMBo
Geplaatst: 27 december 200915 jaren comment_1558031 Goed gemaakt en heb je ze allemaal zelf gaan zoeken of heb je het van een site ?
Geplaatst: 27 december 200915 jaren comment_1558034 Goed gemaakt en heb je ze allemaal zelf gaan zoeken of heb je het van een site ? dat vroeg ik me ook af maar lijkt me logischer dat PrioX het van een site heeft dan door heel Liberty City naar parachutes te gaan zoeken
Geplaatst: 27 december 200915 jaren comment_1558035 Goed gemaakt en heb je ze allemaal zelf gaan zoeken of heb je het van een site ? dat vroeg ik me ook af maar lijkt me logischer dat PrioX het van een site heeft dan door heel Liberty City naar parachutes te gaan zoeken Je kan nooit weten, ik heb sommige van men eigen locatietopic ook zelf gevonden hoor .
Geplaatst: 27 december 200915 jaren comment_1558037 bij san andreas heb ik zelf alle parachuteplekken gevonden als je actief bezig bent met een spel kom je het vanzelf tegen
Geplaatst: 27 december 200915 jaren comment_1558038 bij san andreas heb ik zelf alle parachuteplekken gevonden als je actief bezig bent met een spel kom je het vanzelf tegen Ja, in SA heb ik die vindplaatsen ook wel gevonden hoor, maar LC is niet als LC, ik zou het graag weten PrioX .
Geplaatst: 27 december 200915 jaren Auteur comment_1558044 >van deze site< Ik dacht die site geeft hem dus deze site ook op zijn eigen map Handig dacht ik misschien kan hij aan handige topics worden toegevoegd :$ Bewerkt: 27 december 200915 jaren door PrioXCoMBo
Geplaatst: 28 december 200915 jaren comment_1558316 Volgens mij had Gtanet. 2 maanden geleden ook dit lijst. Voor mij is al bekend. gtanet heeft snel de informatie. Volgens mij heb je Gtanet's info gebruikt. Om zonder moeite te doen. Vind gemeen. Soms normal. Bewerkt: 28 december 200915 jaren door LibertySeasnake
Geplaatst: 28 december 200915 jaren Auteur comment_1558336 Volgens mij had Gtanet. 2 maanden geleden ook dit lijst. Voor mij is al bekend. gtanet heeft snel de informatie. Volgens mij heb je Gtanet's info gebruikt. Om zonder moeite te doen. Vind gemeen. Soms normal. Kijk eens 2 posten boven je Niet vervelend bedoeld maar wil je de volgende keer iets duidelijk type ?
Geplaatst: 28 december 200915 jaren comment_1558418 Volgens mij had Gtanet. 2 maanden geleden ook dit lijst. Voor mij is al bekend. gtanet heeft snel de informatie. Volgens mij heb je Gtanet's info gebruikt. Om zonder moeite te doen. Vind gemeen. Soms normal. Lol kan jij niet gewoon hele zinnen typen, zoals normale mensen doen?
Geplaatst: 28 december 200915 jaren comment_1558819 Volgens mij had Gtanet. 2 maanden geleden ook dit lijst. Voor mij is al bekend. gtanet heeft snel de informatie. Volgens mij heb je Gtanet's info gebruikt. Om zonder moeite te doen. Vind gemeen. Soms normal. Lol kan jij niet gewoon hele zinnen typen, zoals normale mensen doen? Sorry. Heb problemen met praten. Dat heet (Verbalen dispraxie) Snap je dat?
Geplaatst: 28 december 200915 jaren Auteur comment_1558843 Volgens mij had Gtanet. 2 maanden geleden ook dit lijst. Voor mij is al bekend. gtanet heeft snel de informatie. Volgens mij heb je Gtanet's info gebruikt. Om zonder moeite te doen. Vind gemeen. Soms normal. Lol kan jij niet gewoon hele zinnen typen, zoals normale mensen doen? Sorry. Heb problemen met praten. Dat heet (Verbalen dispraxie) Snap je dat? Ik snap het Bewerkt: 28 december 200915 jaren door PrioXCoMBo
Hopelijk vinden jullie dit handig, dit zijn dus alle parachutes die in TBoGT te vinden zijn.
>MAP<
--------------------------------------------------The Underground--------------------------------------------------
Bewerkt: door PrioXCoMBo