Vanmorgen wou ik IV nog eens opstarten, al verliep dat niet vlot: op de één of andere manier was m'n Windows Live-ID weggevaagd en moest ik alles terugzetten, en dan is er nog mijn vervelend fps-probleem. Ik krijg rare stijgingen en dalingen van frames. Op de ene plaats heb ik nu plots méér dan 30fps en op andere plaatsen soms wel 3fps!
Ik speel IV wel op een laptop, en die is ook niet direct de beste gaming hardware, maar ik zou toch rond de 15-25fps moeten hebben. Tenminste, op die fps speelde ik vroeger.
Plaatsen waar ik weinig frames heb:
-De straat bij Jamaican Bar.
-Verbindingsweg tussen het eiland met dat oude hospitaal en Algonquin.
Hee guys,
Vanmorgen wou ik IV nog eens opstarten, al verliep dat niet vlot: op de één of andere manier was m'n Windows Live-ID weggevaagd en moest ik alles terugzetten, en dan is er nog mijn vervelend fps-probleem. Ik krijg rare stijgingen en dalingen van frames. Op de ene plaats heb ik nu plots méér dan 30fps en op andere plaatsen soms wel 3fps!
Ik speel IV wel op een laptop, en die is ook niet direct de beste gaming hardware, maar ik zou toch rond de 15-25fps moeten hebben. Tenminste, op die fps speelde ik vroeger.
Plaatsen waar ik weinig frames heb:
-De straat bij Jamaican Bar.
-Verbindingsweg tussen het eiland met dat oude hospitaal en Algonquin.
-De weg van de Cluckin' Bell in Broker.
Plaatsen met uitzonderlijk hoge frames:
-Star Junction
-centrum van Broker
-Northwood
-De straat waar je eerste safehouse is.
Het is echt heel vervelend.
En moest iemand m'n specs willen, hier zijn ze:
Intel Pentium Dual-Core 2.00Ghz
ATI Radeon HD 4570 512MB
Windows Vista Home Premium