Jump to content

[REL|SA] Grand Theft Auto: Anderius (Alien City)

Geplaatst:
comment_1558892

Hi,

Eerst even duidelijk maken: deze mod is niet van mij (was dat maar zo :D). De mod is gemaakt door het "Alien City team": een groep Russen, waarvan ik niet alle namen weet. Namen die vaak voorbij komen zijn "Deniska", "Mikaz", "AleXXX" en "MIXAZZZ". Verdere blabla:

AnderiusLogo.jpg

Vandaag is een hoogstandje gereleased op modding-gebied: Grand Theft Auto: Anderius (Alien City)! Al te veel tekst ga ik er niet vuil aan maken. Deze "total conversion" mod moet je simpelweg gespeeld hebben. Het is de meest uitgebreide TC óóit voor Gta: San Andreas, die ook nog eens gereleased is. Check onderstaande links even voor meer info. Problemen, vragen of iets anders als dat: post het in dit topic, maar het hoort eigenlijk thuis in de "hulp" sectie of nog beter: post 't in 't GtaForums-topic (zie onderstaande links-lijst) of PM/mail de makers.

Nog een paar videootjes:

KLIK

http://www.youtube.c...h?v=dRkBO2Y6GwU

Dit zijn maar fracties van alle fun die je kunt hebben in Alien City! Natuurlijk is er ook een storyline...

Enjoy!

Bewerkt: door Puma

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1561261

Wow, dit is echt super mooi! Er zijn echt maar weinig TC's die afkomen, en dit is nog briljant gemaakt ook! :D

btw: russische ondertiteling? kan je dan ook nederlandse text mod gebruiken? of niet?

Nederlands zal er wel niet zijn, maar er zal vast wel een Engelse vertaling zijn.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1561287

De Engelse vertaling komt waarschijnlijk in de volgende versie (of in de vorm van een update of patch), als er überhaupt een Engelse versie komt. De ingesproken teksten zullen gewoon Russisch blijven, maar over de Russische teksten heeft MIXAZZZ wel wat te zeggen, op de internationale fora:

We certainly will do something in the near future English-language titles.

But learn the Russian language, is useful in life. :D

Geplaatst:
comment_1562051

Het ziet er ongelooflijk mooi uit allemaal, alleen jammer van de 'carmaggedons' (weet niet precies hoe je het schrijft). Die zorgen er bij mij voor dat het spel gaat laggen. Het gaat wel weer over als de missie voorbij is of ik ben weggereden, maar het speelt niet fijn. Is er ook een manier om dit eruit te halen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1565052

Nieuwe video released. Ik zet 'm ook even in de hoofdpost. Zo ver ik weet staat'ie nog niet op YouTube, dus jullie moeten 't doen met een link :puh:. De video laat overigens vooral minigames zien. Desalniettemin zijn het juist deze minigames die de mod zijn ware kwaliteit laten zien.

http://www.moddb.com...eos/anderius-mg

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_1565403

Omg! Dit is echt zo vet! Ik dacht eerst dat het niks was, heb het namelijk niet zo op aliens. Maar als ik de features zie weet ik zeker dat ik deze een keertje moet proberen. :tu:

• 3 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.