Jump to content
Posted
comment_1558939

10365.jpg

Na de succesvolle LittleBigPlanet waarbij je alles zelf kan creeren, heeft Sony een soortgelijke game aangekondigt: ModNation Racers.

Hierbij kan je vrolijk gaan karten in de online werelden en alles zelf weer lekker gaan ontwerpen.

Denk hierbij dus aan je vrolijke coureur, een moeilijk of grappig circuit en nog veel meer.

- Filmpjes -

- Boxart -

14551.jpg

Dit is ongeveer hoe het eruit moet gaan zien ga uit van het logo + een screenshot van het spel

Dus wat gaan jullie van dit spel verwachten

Ik denk wel dat het een erg leuk spel gaat worden en ik ga afwachten

Dit word zeker 1 van die 2010 toppers :tu:

Featured Replies

comment_1559976

Ik heb twee weken geleden mijn beta key ontvangen. Ziet er lekker kleurrijk uit, zelfs in de beta al veel create options en het racen is niet ingewikkeld gemaakt. Het maken van een track moet ik nog proberen, maar wat ik tot nu toe heb gezien ziet er goed uit. :bier:

comment_1560239

Ik heb twee weken geleden mijn beta key ontvangen. Ziet er lekker kleurrijk uit, zelfs in de beta al veel create options en het racen is niet ingewikkeld gemaakt. Het maken van een track moet ik nog proberen, maar wat ik tot nu toe heb gezien ziet er goed uit. :bier:

Hoe was je er dan aangekomen?

Ik hoorde dat het alleen ging als je LBP GOTY had gekocht, en dat was ook nog eens alleen voor Amerika.

comment_1560392

Ik hoorde dat het alleen ging als je LBP GOTY had gekocht, en dat was ook nog eens alleen voor Amerika.

Je kon je ook inschrijven voor een Amerikaanse beta, dus dat heb ik gedaan. :) De Europese beta komt ik Q1 2010.

comment_1560393

Je kon je ook inschrijven voor een Amerikaanse beta, dus dat heb ik gedaan. :) De Europese beta komt ik Q1 2010.

Nee, dan komt toch de complete versie?

Althans, dat heb ik gelezen dat ie in Februari zou moeten komen.

comment_1560410

Nee, dan komt toch de complete versie?

Althans, dat heb ik gelezen dat ie in Februari zou moeten komen.

Zover ik weet is er nog geen datum vrijgegeven, maar een vriend van mij is officiële beta tester bij Sony PlayStation en die krijgt zijn beta key in Q1 2010. :)

comment_1560415

Zover ik weet is er nog geen datum vrijgegeven, maar een vriend van mij is officiële beta tester bij Sony PlayStation en die krijgt zijn beta key in Q1 2010. :)

Ah ok, wat ik wel weet is dat dit een must-have word voor mij, ziet er goed uit :Y

comment_1560761

Ik heb de beta ook maar die amerikaanse beta's en veel demo's zijn bij mij zwart-wit.

Enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Dit komt vast omdat je met av-kabels speelt, als je op een hdmi kabel gaat gamen krijg je gewoon kleuren. Is er ook wat anders aan te doen? Ja een componenten kabel aanschaffen.

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
comment_1577007

Ik ben een van de gelukkige 100.000 PS3 eigenaren die er snel genoeg bij was om de beta te downloaden. Mijn eerste indruk was zeer positief, de opties bij het bouwen van een baan zijn enorm, even als de opties van het customizen van je poppetje en voertuig. Heel erg tof!

Het racen zelf ook geeft ook het nodige plezier, doet inderdaad erg aan mario kart denken. Beter goed gejat dan slecht bedacht??

• 4 months later...
comment_1673541

ModNation Racers is inmiddels ruim twee weken te koop, dus dit topic verdient wel een schopje naar boven.

Ik heb het spel al in mijn bezit, en ondanks de kiddy uitstraling is het echt een topspel.

Het racen heb je al in je eerste ritje onder de knie, en daarna schud je met het grootste gemak de meest gruwelijke drifts uit je mouw.

Maar wat ik toch het vetste vind is het creëren van eigen content. Werkelijk alles is te customizen. Alleen al bij de ogen heb je keuze uit ruim 100 verschillende soorten, en die kun je dan ook nog eens tweaken met grootte, positie en kleur. Je karts kun je spuiten in ongelofelijk vette patroontjes, en daarna kun je ze nog helemaal volstouwen met allerlei onzin, zoals ontstoppers en piratenvlaggetjes. Ook je eigen tracks maken had ik vrij snel onder de knie. Het is even vogelen hoe de menu's werken, maar zolang je IQ hoger is dan dat van Bonnie St. Claire zou dat gewoon moeten lukken.

Het grootste struikelblok zit 'm voor mij echter in de Career mode. Deze is echt pittig, en je zult van frustratie je controller geregeld uit het raam willen donderstralen. De leercurve is echt stijl, en na een paar races moet je al over flinke skills beschikken, wil je verder komen in het verhaal. Daarbij komt dat je ook nog bepaalde doelen hebt in iedere race, waarmee je unlockables kunt vrijspelen. Dit is echter heel specifiek, zo kreeg ik een keer als doel mee om een bepaald iemand uit te schakelen bij de eretribunes. Lukt dit niet, dan mis je je unlockables en zul je later nog eens terug moeten komen als je deze toch wilt bemachtigen.

Mijn conclusie: als je niet vies bent van een beetje uitdaging en je door het kiddy uiterlijk heen kunt zetten is ModNation Racers een ontzettend vet spel. :sigaar: