December 29, 200916 yr hallo, ik heb al een stuk of 15 100% save games gedownload maar als ik het spel opstart komt dan Fransis airport INT. in het beeld of te wel een 0% save game Wil iemand een 100% savegame plaatsen DIE HET WEL DOET
December 29, 200916 yr Dan heb je een savegame van de verkeerde versie gedownload. In de downloaddatabase van dit forum zijn de savegames voorzien van een tag ([V1] of [V2]), download beide eens. Eén van beiden zal moeten werken
December 29, 200916 yr ik heb al een stuk of 15 100% save games gedownload maar als ik het spel opstart komt dan Fransis airport INT. in het beeld of te wel een 0% save game Dat gebeurd alleen als je een versie 1 savegame laad in een versie 2 spel, als jij een versie 2 savegame laad in een versie 1 spel zal het spel namelijk crashen / vastlopen. Jou exemplaar van GTA SA is dus versie 2 en derhalve heb jij dus een versie 2 savegame nodig.
hallo,
ik heb al een stuk of 15 100% save games gedownload maar als ik het spel opstart komt dan
Fransis airport INT. in het beeld
of te wel een 0% save game
Wil iemand een 100% savegame plaatsen
DIE HET WEL DOET