Jump to content

Resolutie instellen lukt niet.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hai,

omdat ik ook eens SA met een lekkere resolutie wil spelen, heb ik SA geïnstalleerd op m'n broer z'n laptop. Alles lukt, behalve het instellen van die (kut)resolutie. Ik kan alleen maar resoluties instellen met een 4:3 verhouding, terwijl het scherm een 16:9 verhouding heeft(denkik). Ik wil een resolutie van 1366 pixels x 768 pixels, of toch iets wat erop lijkt. Ik heb dat gta set bestand al verwijderd, zonder succes. Als ik dan speel met een 4:3 verhouding wordt het btw niet uitgerekt over het hele scherm, maar heb je links en rechts zo 2 zwarte rechthoeken.

Alvast bedankt.

Mvg,

Brecht

PROBLEM SOLVED!

http://www.gtaforum.nl/topic/108114-resolutiesa-problemen/

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Je kan in dat zelfde menu ook voor Widescreen kiezen. Wissel die eens van aan naar uit. Kijk eens wat jij het mooiste vind. Waarschijnlijk moet hij bij jouw aan staan.

Daarnaast moet je op ENTER drukken als je een gewenste resolutie hebt. Anders word het inderdaad niet ingesteld ;)

Succes :)

Geplaatst:

Als jouw resolutie er niet bij staat, staat hij er niet bij nee. Lijkt me logisch, en is zover ik weet ook helemaal niks tegen te doen.

Geplaatst:

hallo ik heb een pc thuis staan maar gta sa doet er het niet op!!!!!

spec. van mijn pc is

700mhz processor

149gb hardisk

onboard video chip

380mb ram (minium 256mb)

maar het lukt niet met dat rott resolutie er staat iets met 800X600!!! :?:?:?:?:?:N:N:cry::cry:

Geplaatst:

hallo ik heb een pc thuis staan maar gta sa doet er het niet op!!!!!

spec. van mijn pc is

700mhz processor

149gb hardisk

onboard video chip

380mb ram (minium 256mb)

maar het lukt niet met dat rott resolutie er staat iets met 800X600!!! confused2.gifconfused2.gifconfused2.gifconfused2.gifconfused2.gifnope.gifnope.giftraantjes.giftraantjes.gif

Vind je het gek, die PC is veel te slecht om San Andreas te spelen.

Geplaatst:

Nee, koop maar een nieuwe PC. Waarschijnlijk zul je toch ALLES moeten vervangen wil je ook maar 1 beter onderdeel kopen, aangezien je een zwaar verouderde PC hebt lijkt mij zo..

Geplaatst: (bewerkt)

Niemand? :( Ik ga eens proberen op m'n eigen pc een resolutie van 1280 x 800 in te stellen en die gta set op m'n broer z'n pc plaatsen. 't Is het proberen waard, maar 't zal voor morgen zijn. Nog 1 vraagje; hoe rek ik 800 x 600 pixels uit op het ganse scherm? Bij mij gaat dat automatisch, maar bij m'n broer wil dat niet lukken.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

't Lukt nog steeds niet..Widescreen aan of uit, 't maakt niks uit. En het gta set bestandje van mijn pc overzetten naar die van m'n broer(ingesteld met 1280 x 800)lukt niet..

Geplaatst:

Resumé Overflakkee:

• Je kan alleen vaste resoluties kiezen in het menu, je kan niet zelf een resolutie bedenken voor het spel.
  • Nadat je een andere resolutie gekozen hebt moet je dat altijd bevestigen met de [Enter]-knop, anders behoudt je de oude resolutie.
  • Het configuratiebestand gta_sa.set is geheel specifiek voor één computer, deze kan je alleen uitwisselen als beide computers volledig identiek zijn. Maar dit komt bijna nooit voor, tenzij je twee dezelfde computers hebt gekocht. Dit is dus compleet zinloos om überhaupt te proberen.
  • Het verwijderen van het configuratiebestand gta_sa.set zorgt ervoor dat het spel een nieuwe gaat aanmaken al naar gelang de configuratie van jou computer.
  • Lukt het dan nog niet, ook niet met 'Widescreen' aan, zoek dan hulp in de Computer Talk fora van collega Thundercover.

Succes. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...