Jump to content

Wat Vond Jij Van 2009?


.Corneria.

Wat Vond Jij Van 2009?  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vond je ervan?

    • Superjaar...kan niet beter!
      4
    • Leuk jaartje
      10
    • Goed
      2
    • Normaal zoals andere jaren
      8
    • Kon beter
      13
    • Slecht
      5
    • Ik hoop dat we zo'n jaar niet meer tegenkomen
      7
    • Geen mening
      1


Recommended Posts

Wat vond ik van 2009:Nou ik vond 2009 een redelijk jaartje omdat er dan leuke dingen zijn gebeurd in mijn familie.Maar er zijn ook vele bekende gestorven zoals de King Of Pop en Yasmine.Er zijn ook leuke dingen gebeurt zoals Frank De Winne die op ruimtemissie ging en ook nog dat Herman Van Rompuy de eerste Europese President werd.En ook dat Obama president van Amerika werd.

Nu jullie,

.Corneria.

:cya:

Bewerkt: door .Corneria.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Corneria.

    3

  • Amfetamientje

    2

  • TomFurga

    2

  • Royboow

    1

Ik vond het hetzelfde, naar dezelfde school, dezelfde ouders, hetzelfde eten, dezelfde levenstijl. hetzelfde. elk jaar gaan er wel bekenden dood, en MJ noemde zich de king of pop, maar was dat eigenlijk niet. Hij heeft het alleen iedereen aangepraat, waardoor hij dat genoemd werd. Maar er gaan wel meer bekenden dood.

BTW: Waarom staat Obama er dan niet in?

Link to comment
Delen op andere websites

Het was een redelijk goed jaar. Het had z'n ups en downs, maar ook veel leuke momenten en gebeurtenissen. Heb ook domme dingen gedaan, maar zijn allemaal allang vergeven en vergeten.

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Wat vond ik van 2009: Ik vond 2009 een geweldig jaar! Het ging goed op school maar 1 onvoldoende de 2 jaar daarvoor stond ik er al zeker 5 of 6. Ik voelde me goed in mijn vel en heb een erg leuke vriendin gekregen :]]]]]]. Alleen waren er ook minpunten zoals dat Jimmy 'the rev' Sullivan overleden is. En er zijn nog meer mensen die ik kende overleden maar daar weet ik nu even niet op te komen. Ook is het uitgegaan met mijn ex wat me opzich wel even raakte. Maar gewoon een SUPER jaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Het was een bewogen jaar voor mij, met veel ups en downs. Grootste "up" is dat ik mijn Propedeuse haalde en dat het nu goed gaat op school met twee studies. Mijn grootste "down" was het overlijden van mijn hondje. Mensen die geen huisdieren hebben, zullen dat misschien niet goed kunnen begrijpen. Maar mijn hondje was mijn trouwste vriend, ze is bijna 11 geworden en heeft heel wat met mij meegemaakt. Maar goed, dat soort dingen gebeuren nou eenmaal in het leven. Afgezien van dat gaat alles goed: ik zit op kamers, waar ik het naar mijn zin heb, gaat goed op de uni, en maak veel lol. 2009 was een goed jaar voor mij, afgezien van de paar downs. Maar, zoals altijd, je moet niet bij de pakken neer gaan zitten als het een keer slecht gaat. Dan ben JIJ de enige die er wat aan kan veranderen. En met dat motto heb ik de downs aangepakt, waardoor de ups grandioos overheersen. 2009 was een goed jaar, op naar 2010! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het was een bewogen jaar voor mij, met veel ups en downs. Grootste "up" is dat ik mijn Propedeuse haalde en dat het nu goed gaat op school met twee studies. Mijn grootste "down" was het overlijden van mijn hondje. Mensen die geen huisdieren hebben, zullen dat misschien niet goed kunnen begrijpen. Maar mijn hondje was mijn trouwste vriend, ze is bijna 11 geworden en heeft heel wat met mij meegemaakt. Maar goed, dat soort dingen gebeuren nou eenmaal in het leven. Afgezien van dat gaat alles goed: ik zit op kamers, waar ik het naar mijn zin heb, gaat goed op de uni, en maak veel lol. 2009 was een goed jaar voor mij, afgezien van de paar downs. Maar, zoals altijd, je moet niet bij de pakken neer gaan zitten als het een keer slecht gaat. Dan ben JIJ de enige die er wat aan kan veranderen. En met dat motto heb ik de downs aangepakt, waardoor de ups grandioos overheersen. 2009 was een goed jaar, op naar 2010! :)

:7

Offtopic: Je kan er een boek over schrijven.Als je dat zou doen zou ik hem direct kopen. :Y

Ik weet hoe het voelt om een huisdier te verliezen.Ik ben vorig jaar mijn hamster kwijtgeraakt. :cry:

Hij is 2 jaar geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

2009 was een leuk jaar vind ik, er zijn twee nieuwe DLC's uitgekomen voor GTA IV, MW2 is uitgekomen. Ik heb veel nieuwe vrienden gemaakt, er is veel sneeuw gevallen bij ons. Obama is president geworden van de Verenigde Staten. Helaas is Michael Jackson overleden. =( Maar toch was het wel een goed jaar. =]

Link to comment
Delen op andere websites

Slecht jaar voor mij.

  • Me Oma was net een week dood en 2009 begon al.
  • Pesten nam even af maar na het begin van het schooljaar kwam dat weer terug.
  • Ben door zo'n beetje al me vrienden buiten school om in de steek gelaten.
  • Me PSP ging kapot (Heb al een nieuwe)
  • Me vader vergat weer eens me verjaardag.

Maarja er zijn ook wel een paar goeie dingen gebeurt.

  • Ben verkozen tot de slimste persoon van mijn school in mijn leeftijdscategorie.
  • Heb een geweldige leraar gekregen.
  • Al die nieuwe games die ik heb.

Maarja dan wegen de slechte dingen toch zwaarder.

Maar dat is 2009.

Een nieuw decennium saat voor de deur. En dat kan nog alles goed maken.

Denk niet aan het verleden.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn inzien was het over het algemeen een redelijk doorsnee jaar. Er landde een vliegtuig in de Hudson, er landde een vliegtuig naast de Polderbaan. Barack Obama werd president en de oorlogen in Irak en Afganistan duren voort. AZ stond aan de top en DSB ging hard onderuit. Dichter bij huis ging het minder: M'n zwager kreeg een dubbele hartinfarct tijdens de vakantie, maar kwam er gelukkig snel bovenop. In november en december overleden twee collega's, de een aan slopende kanker en de ander plotseling aan een hartstilstand. Maar ook liep er in het voorjaar een twee weken oud poesje voorbij, en is ze niet meer weggegaan. Ik hoop dus wel dat 2010 een beter jaar wordt, persoonlijk gezien. Maar dat is afwachten.

Iedereen een goede jaarwisseling, en onthoud: een bericht tikken gaat makkelijker met tien vingers ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, balen kan ik niet van dit jaar, maar ik had er meer uit kunnen halen.

Mijn lijstje

  • De kroeg ontdekt, en daarmee veel alcohol gedronken.
  • Mijn ouders zover gekregen dat ik alcohol ook thuis mag.
  • GTA Chinatown Wars gekregen.
  • Monaco gezien.
  • Saint tropez (weer) gezien.
  • Naar het WMC concours 2009.
  • Heb geen werk gemaakt van een mogelijke liefde, goed voornemen voor 2009.
  • Vele nieuwe vriendjes en vriendinnetjes gemaakt.
  • Nog veel meer gaan stappen.
  • Overgang van VWO3 naar VWO4.
  • Slaapkamer helemaal heringericht.

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig jaar! Echt heel mooi als ik er op terug kijk. Veel 's nachts op pad geweest (De hiphoppers op het forum know why haha ;)), lekker met muziek bezig geweest, veel feesten gehad, mensen leren kennen, relaxte klas & MBO opleiding, werk mee aan een theaterproductie in Eindhoven. Pff teveel om op te noemen. Zoiezo een hard jaar geweest!

*Edit:

Misschien niet helemaal topic relevant maar voor mij wel belangrijk, 2009 was echt een hoogtepunt voor de Nederlandse hiphop!

Bewerkt: door DaddyPimp
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...