Geplaatst: 31 december 200915 jaren comment_1561134 Mijn eerste onderwerp! Vraag lijkt mij duidelijk, toch? Okay, ik trap af! Hier komt mijn lijstje met films die ik nog zou willen hebben: *The Prestige *Public Enemies *Nightmare before Christmas *Village of the damned *The Shining *Finding Nemo
Geplaatst: 2 januari 201015 jaren comment_1563040 Inglorious Bastards Death Proof The Warriors Brüno Ook een Quentin Tarantino fan ? Jup, mijn favoriete regisseur. Mooi zo Gelukkig is Inglorious Bastards echt weer een meesterwerk van hem, een soort van goedmakertje voor Kill Bill die nog meer zoog dan de gemiddelde Poolse prostituee op een zwoele zomerse avond aan de Thaise Costa. Binnenkort ga ik Reservoir Dogs & Pulp Fiction nog maar een keer kijken.
Geplaatst: 5 januari 201015 jaren comment_1564795 Ik wil wel Ice Age 3 op Blu-ray Disc, lijkt me wel lache...
Geplaatst: 5 januari 201015 jaren comment_1565185 Ik ben zelf op zoek naar Knight Rider (Season 1 t/m 4). Ik heb zelf laatst de Pilot gekocht voor enkele 3 euro. Maar ben op zoek naar alle afleveringen voor een aantrekkelijke prijs.
Geplaatst: 5 januari 201015 jaren comment_1565194 Eerlijk gezegd zou ik alle Yu Gi Oh-afleveringen nog eens willen zien. Als kind zat ik altijd vast aan de TV op zender VT4, waar ze altijd Pokémon en Yu-Gi-oh uitzonden. :$ De meeste films kan je downloaden, dus da's geen probleem. Jammer genoeg zijn de Yu-Gi-Oh! niet te downloaden in het nederlands, misschien in het engels, maar da's niet hetzelfde. De dvd's van Yu-Gi-Oh! zijn schaars en kosten nogal veel, dusja..Genoeg kindertijdgelul.. @ hierboven daarboven: Ice Age 1 tot en met 3 zijn echt vette films, kan je eens lekker mee lachen.
Mijn eerste onderwerp! Vraag lijkt mij duidelijk, toch?
Okay, ik trap af! Hier komt mijn lijstje met films die ik nog zou willen hebben:
*The Prestige
*Public Enemies
*Nightmare before Christmas
*Village of the damned
*The Shining
*Finding Nemo