Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Voor het spawnen probleem

Hallo!

Ik gebruik nu een systeem dat je in een team kan. Team crimi en team cop.

Als iemand de server binnenkort komt hij / zij in een team genaamd 'NOT'

Dan wil ik dat als iemand op shift ramt dat iets kijkt of hij nog ik dat team 'NOT' zit. Zoja krijgt hij een melding en gaat niet verder. Zonee moet hij gewoon beginnen met zijn job. Maar hoe maak ik dat?

Ik had dit al:

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
if (gTeam[playerid] == TEAM_NOT0)
  	{
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je hebt nog geen werk gekozen!");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "/cop   - Word politieman");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "/crimi - Word crimineel");
       return 0;
   }
return 1;
}

Maar dat werkt niet! Weet iemand raad want dit is de eerste keer dat ik met teams werk.

Ik wens jullie een gelukkig en gezond 2010! :dans:

Featured Replies

if (gTeam[playerid] == TEAM_NOT0)

Een nulletje te veel:

if (gTeam[playerid] == TEAM_NOT)

Edited by GTAguillaume

  • Author

if (gTeam[playerid] == TEAM_NOT0)

Een nulletje te veel:

if (gTeam[playerid] == TEAM_NOT)

Waar dient die 0 dan voor?

  • Author

Sorry voor dubbelpost, maar ik kon niet editen.

Het werkt nog nog...

Die 0 diende voor niets die was er gewoon te veel aan ;)

Ik raad je aan om iets anders te gebruiken dan SendClientMessage. Je zal wel merken waarom als je het uittest. 0_0

  • Author

Ik raad je aan om iets anders te gebruiken dan SendClientMessage. Je zal wel merken waarom als je het uittest. 0_0

1, wat is er mis in het script.

2, waar heb je het over? Ik heb niks gemerkt...

2, waar heb je het over? Ik heb niks gemerkt...

Als je dan op shift zal drukken zal die regel meerdere keren in de chat komen. Als je de shift knop ingedrukt houd, dan wordt de chat echt helemaal volgespamt.

  • Author

Ja, maar hoe los ik dat probleem van die returns op?

Ja, maar hoe los ik dat probleem van die returns op?

Wat bedoel met met die returns?

Als je het probleem dat je chatbox word volgespamt bedoelt:

GameTextForPlayer(playerid, "Kies eerst een jop", 3000, 4);

Of je kan het ook oplossen met textdraws

  • Author

Ja, maar hoe los ik dat probleem van die returns op?

Wat bedoel met met die returns?

Als je het probleem dat je chatbox word volgespamt bedoelt:

GameTextForPlayer(playerid, "Kies eerst een jop", 3000, 4);

Of je kan het ook oplossen met textdraws

Ik heb het probleem simpelweg opgelost door als je op shift drukt een melding te laten geven:

Je hebt nog geen werk gekozen!

/cop - Politieman

/crimi - Crimineel

Zodra je dan 1 van de commando's intikt, word je gespawned door simpel de zin "SpawnPlayer(playerid);" er neer te zetten.

Maar nogmaals dank voor de hulp!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.