Geplaatst: 1 januari 201015 jaren comment_1562015 *********************************************************** *********************************************************** X-mas mod by Puma *********************************************************** *********************************************************** Veel info ga ik niet geven, de video en de screenshots zeggen genoeg. ub3OqlM27gs *********************************************************** *********************************************************** DOWNLOAD van mijn site GtaGarage pagina met download etc. Enjoy ! *********************************************************** ***********************************************************
Geplaatst: 1 januari 201015 jaren comment_1562019 Netjes! Lekker compleet met skin en "cadeaugun". Echt super!
Geplaatst: 1 januari 201015 jaren comment_1562039 Origineel ... Nee echt mooi gemaakt, leuke details en je hebt blijkbaar wel aan veel gedacht, het kado-kanon lijkt me geweldig .
Geplaatst: 1 januari 201015 jaren comment_1562233 Imo ben je wel een beetje laat... Haha, dat komt omdat hij dit speciaal voor de modding contest gemaakt heeft. En de Modding Contest werd opgezet 2/3 weken voor Kerst. En aangezien je, je ingezonden mod pas vandaag mocht releasen op het forum, is hij een beetje laat.
Geplaatst: 1 januari 201015 jaren comment_1562279 Een vraagje. Vuren Hydra's en Hunters nu ook cadeautjes af? Want het lijkt me dat ze het zelfde model gebruiken.
Geplaatst: 1 januari 201015 jaren Auteur comment_1562284 Zou best kunnen, maar als je dat erg vindt, dan vervang je missile.dff en missile.txd toch gewoon niet?
Geplaatst: 1 januari 201015 jaren comment_1562334 Een vraagje. Vuren Hydra's en Hunters nu ook cadeautjes af? Want het lijkt me dat ze het zelfde model gebruiken. Nee, dat doen ze dus niet kwam ik ooit achter. Tenminste, het was mij dan niet opgevallen. Maar prachtige mod Puma, dat is niet te ontkennen
Geplaatst: 2 januari 201015 jaren comment_1562988 Check CJ, neger Kerstman (dit is niet racist bedoelt).
Geplaatst: 2 januari 201015 jaren comment_1562991 Check CJ, neger Kerstman (dit is niet racist bedoelt). Santa Nigga
Geplaatst: 2 januari 201015 jaren comment_1563089 hijs is mooi jammer dat het al kerst geweest is maar het ziet er geniaal uit Bewerkt: 2 januari 201015 jaren door keessie
Geplaatst: 4 januari 201015 jaren comment_1564617 haha lol Toch weer aan het modellen gegaan? Grappig gemaakt Ik blijf je topics volgen Groetjes!
Geplaatst: 5 januari 201015 jaren comment_1564976 Ik had dit al gemaild voor mijn stem van het modding contest, maar echt diep respect. Dit is één van die mods die pas echt origineel zijn en goed uitgewerkt. Alles is tot op de puntjes uitgedacht, de modellen zitten mooi in elkaar. Respect voor Puma die het doet met KetchUp!
X-mas mod
by Puma
Veel info ga ik niet geven, de video en de screenshots zeggen genoeg.
ub3OqlM27gs
DOWNLOAD van mijn site
GtaGarage pagina met download etc.
Enjoy
!