Posted January 2, 201015 yr comment_1562813 Hallo iedereen, een tijd terug had ik op de PS3 mp race het geval dat onze game (5 spelers supercars) plotseling in dezelfde race bij musclecars zaten, en dus met 12 man waren ik had een comet en een paar anderen reden in de sabre gt rond! 1 keer meegemaakt verders nooit meer!
January 29, 201015 yr comment_1580001 Hallo iedereen, een tijd terug had ik op de PS3 mp race het geval dat onze game (5 spelers supercars) plotseling in dezelfde race bij musclecars zaten, en dus met 12 man waren ik had een comet en een paar anderen reden in de sabre gt rond! 1 keer meegemaakt verders nooit meer! zelf nog nooit meegemaakt zal, er is op gaan letten
January 30, 201015 yr Author comment_1580514 ik heb het sindsdien ook nooit meer meegemaakt, vond het wel iets hebben zo, 2 races door elkaar heen misscchien iets voor de gameeditors?
January 31, 201015 yr comment_1581212 Klopt, dat heb ik enkele weken geleden ook meegemaakt. In onze race met supercars zat er 1tje met een Sabre GT. Heel raar.
February 1, 201015 yr comment_1581882 Klopt, dat heb ik enkele weken geleden ook meegemaakt. In onze race met supercars zat er 1tje met een Sabre GT. Heel raar. waarom maakt iedereen altijd van alles mee, en ik nooit
Hallo iedereen,
een tijd terug had ik op de PS3 mp race het geval dat
onze game (5 spelers supercars) plotseling in dezelfde race bij musclecars zaten, en dus met 12 man waren
ik had een comet en een paar anderen reden in de sabre gt rond!
1 keer meegemaakt verders nooit meer!