Hoi, Dit is mijn eerste bericht dus als ik iest fout doe DONT MIND ME ik denk dat fout -5001 wel bekend hier is fout dat je niet kan unistalleren maar wat ik heb das bizzar Kijk ik had na een lange tijd gta sa niet meer gespeeld dus ik denk ik ga effe spelen dus ik doe mn disk er in zonder te installeren staat er PLAY gta san andereas zonder te installeren stond nergens dat ik hem heb geinstallereerd had dus ik had er op geklickt na paar seconden zegt ie er is fout opgetreden als ik wil unistaleren dan komt fout -5001 dus ik heb hem niet geinstalleert maar ik kan hem wel unistalleren maar dan krijg ik fout -5001 ik weet niet echt waar ik mijn eigenschappen van mn pc kan vinden wat ik alleen weet is het is een oud ding xD
proccesor : amd (naam geen idee) 1.79 ghz
harddeschijf: 145 gb of 45 gb
HELP MIJ!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu Overdaad aan alinea's ingekort, je hoeft niet van elke zin een alinea te maken. Tip: gebruik leestekens en hoofdletters waar het wel nodig is.
Hoi, Dit is mijn eerste bericht dus als ik iest fout doe DONT MIND ME
ik denk dat fout -5001 wel bekend hier is fout dat je niet kan unistalleren maar wat ik heb das bizzar Kijk ik had na een lange tijd gta sa niet meer gespeeld dus ik denk ik ga effe spelen dus ik doe mn disk er in zonder te installeren staat er PLAY gta san andereas zonder te installeren stond nergens dat ik hem heb geinstallereerd had dus ik had er op geklickt na paar seconden zegt ie er is fout opgetreden als ik wil unistaleren dan komt fout -5001 dus ik heb hem niet geinstalleert maar ik kan hem wel unistalleren maar dan krijg ik fout -5001 ik weet niet echt waar ik mijn eigenschappen van mn pc kan vinden wat ik alleen weet is het is een oud ding xD
proccesor : amd (naam geen idee) 1.79 ghz
harddeschijf: 145 gb of 45 gb
HELP MIJ!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Overdaad aan alinea's ingekort, je hoeft niet van elke zin een alinea te maken. Tip: gebruik leestekens en hoofdletters waar het wel nodig is.