In de tussentijd kwam ik op een idee voor een ander leuk script. Wat het precies is zien jullie later wel, als het af is.
Wat ik wil:
Om de 5 seconden krijg je geld;
Tegelijk wordt er de hele tijd gechecked of je een bepaalde toets indrukt.
Dit wil ik, omdat het "geld geven" moet stoppen als je op de knop gedrukt hebt. Als ik een script maak waarbij je eerst geld krijgt, er dan gechecked wordt of je een knop indrukt en er vervolgens 5 seconden gewacht wordt, is er maar een hele kleine kans dat je de knop indrukt op precies hetzelfde moment dat er gechecked wordt.
Is er een betere manier om bovenstaand te scripten dan eerst 5000 keer te checken (elke milliseconde dus) of de speler de knop indrukt, vervolgens geld te geven en daarna weer te jumpen naar het begin, zodat het geheel 5 seconden lang duurt en toch oneindig vaak wordt afgespeeld tot de knop wordt ingedrukt?
In de tussentijd kwam ik op een idee voor een ander leuk script. Wat het precies is zien jullie later wel, als het af is.
Wat ik wil:
Dit wil ik, omdat het "geld geven" moet stoppen als je op de knop gedrukt hebt. Als ik een script maak waarbij je eerst geld krijgt, er dan gechecked wordt of je een knop indrukt en er vervolgens 5 seconden gewacht wordt, is er maar een hele kleine kans dat je de knop indrukt op precies hetzelfde moment dat er gechecked wordt.
Is er een betere manier om bovenstaand te scripten dan eerst 5000 keer te checken (elke milliseconde dus) of de speler de knop indrukt, vervolgens geld te geven en daarna weer te jumpen naar het begin, zodat het geheel 5 seconden lang duurt en toch oneindig vaak wordt afgespeeld tot de knop wordt ingedrukt?
Bewerkt: door Puma