Dutchy3010 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 (bewerkt) Uitslag GTAForum Awards 2009 Het heeft enige tijd geduurd, maar dan heb je ook wat. Iedereen bedankt voor het stemmen. Bij sommige categorieën was het erg spannend, dus elke stem was van belang. In tegenstelling tot vorig jaar, hebben we besloten naast de standaardbeloningen bij enkele winnaars een extraatje te geven in de vorm van een promotie. Dit zijn in alle gevallen promoties die er toch al aan zaten te komen, maar op deze manier maken ze de forumawards van dit jaar nog een beetje feestelijker dan ze al zijn. Het mag duidelijk zijn dat dit niet automatisch betekend dat dit in de toekomst ieder jaar zal gebeuren bij de awards. De badge is ontworpen door Kai-Shockwave. Speciaal bij deze awards was dat de de andere badge die lang gelijk ging met de beste award badge, ook gemaakt was door Kai-Shockwave.LedengroepenUitzonderlijke kwaliteitenGrand Theft Auto fanatenSite, forum & wikiCarrière AwardsPrijzenBierbuikje > Promotie naar Superlid..Senne > Promotie naar Megalid.Beagle > Promotie naar Moderator.Kai-Shockwave > Promotie naar Megalid.Flitskikker > Moderator van Computer Talk.Jon-asses > Pinned topic in Graphics Forum.Puma > Reclame voor zijn mod(s) op WikiGTA.DYOM > Reclame op WikiGTAIV Open Tournaments > Reclame op Frontpage.Alle anderen krijgen extra inboxruimte.Gerelateerde topics:Categorieën Forum AwardsVragen en UitlegNominatie RondeAwardbadge ContestStemlokaal Bewerkt: 5 januari 2010 door Lantyz Badges opnieuw geüpload Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Liek oh em geez, gefeliciteerd iedereen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Gefeliciteerd en iedereen! En natuurlijk extra gefeliciteerd aan de personen met die prijzen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Allemaal gefeliciteerd!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Nijn als mod. Het moet niet gekker worden! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Waar word Beagle moderator van? En ik vind de badges mooi, maar de zwarte rand is ietwat pixelig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Van de modding forums. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remi-X Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Waar word Beagle moderator van? Best grond modder Wel overduidelijk dat het blauwe kleurtje erg in de smaak valt bij stemmen. Desondanks toch gefeliciteerd aan iedereen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Toch nog één vraagje, de awards zien er anders uit als waar ik op heb gestemd... :O Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Best grond modder Wel overduidelijk dat het blauwe kleurtje erg in de smaak valt bij stemmen. Desondanks toch gefeliciteerd aan iedereen. Teleurgesteld? Volgende keer beter he! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 (bewerkt) Gefeliciteerd winnaars. Jowx sleept er zomaar vier vijf zelfs in de wacht.. @tweede hierboven: Inderdaad, zo los zijn ze iets mooier. Bewerkt: 4 januari 2010 door TomHagen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Iedereen die gewonnen heeft, gefeliciteerd met jullie prijzen! Ook iedereen die op mij heeft gestemd als beste Multiplayer en op mijn Tutorial, hardstikke bedankt! Geeft me weer motivatie om door te gaan! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 (bewerkt) Gefeliciteerd winnaars. Jowx sleept er zomaar vier in de wacht.. 5 @hierboven: Inderdaad, zo los zijn ze iets mooier. Ik zat er al van te kijken 'He!? ' toen ik ze zag, hopelijk komen er nog een V2 van alles zoals ze er normaal uit zagen Buiten dat feliciteerd ik iedereen met de behaalde prijzen Bewerkt: 4 januari 2010 door Zamg0d1 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cilly Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Gefeliciteerd allemaal!!!!!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2010 Gefeliciteerd iedereen, en de heren met de promoties dubbel gefeliciteerd. En Beagle veel succes met je moderatorschap en denk eraan blijf wel eens langs komen bij BD. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts