Jump to content
Posted
comment_1565116

ik zit nu net de missie mr en mrs bellic te spelen , ik had revenge gekozen :bonk:

nu speel ik die mmissie en kijk de cutsene en dan stop ie na een tijdje en is mn missie failed :cab:

WTF ? IS DAT :-(

ik speel op 360

Featured Replies

comment_1565454

Mr. & Mrs. Bellic is geen missie maar een cutscene (een kort filmpje) over de bruiloft van Roman en Mallorie. En omdat het geen missie is kan je deze ook niet falen. :bonk:

Tenzij er wat mis is met de disc of je xbox360. :cab:

Mocht er echt een probleem zijn met de cutscene sla dan het hele filmpje over, ik denk door op de [A] te drukken, misschien dat het helpt. En wil je graag weten hoe het filmpje helemaal gaat kijk dan even op youtube, daar kan je ongetwijfeld wel een filmpje vinden. Succes ^_^

• Author
comment_1565683

Ja , bedankt voor de hulp :dans: ik drukte gister gewoon op a , toen dee die weer raar toen nog een keer geprobeerd en toen dee die het wel :ch:

er mag een :slotje: op

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken. Daarnaast doe ik hier geen slotje op voor mochten er nog vragen komen i.v.m. dit onderwerp. ;)<<<