Aangezien ik binnenkort jarig ben, krijgt mijn financiële crisis weer een kleine boost, en met mijn economische inzichten heb ik dan ook besloten het gelijk weer uit te gaan geven
Een tv is ditkeer het slachtoffer geworden, maar helaas is er wel een probleem, inderdaad, ik kan niet kiezen :$
Misschien weten jullie een goede tv die voldoet aan mijn eisen, want tv's worden op vele plaatsen verkocht, en variëren enorm van prijs, dus post ik een klein lijstje:
Merk: Merk maakt niet veel uit, zolang het maar een A-merk is (betrouwbaar)
Groote: Zo groot mogenlijk, zolang het maar in me budget past
Hét budget: Dit zal ergens tussen de 200 en 300 euro liggen, maar goedkoper is altijd beter
Specificaties: Het moet iig wel een HD(ready) zijn, met HDMI kabel (meerdere zijn welkom, niet verplicht). Voorderest moet die goed geluid hebben en een dun zijn (Niet extreem dun, maar geen koelkast ).
Natuurlijk zoek ik zelf ook voor tv's, en als ik er een vind zal ik het hier posten, maar elke tip word hartelijk ontvangen!
Hallo iedereen
Aangezien ik binnenkort jarig ben, krijgt mijn financiële crisis weer een kleine boost, en met mijn economische inzichten heb ik dan ook besloten het gelijk weer uit te gaan geven
Een tv is ditkeer het slachtoffer geworden, maar helaas is er wel een probleem, inderdaad, ik kan niet kiezen :$
Misschien weten jullie een goede tv die voldoet aan mijn eisen, want tv's worden op vele plaatsen verkocht, en variëren enorm van prijs, dus post ik een klein lijstje:
Merk: Merk maakt niet veel uit, zolang het maar een A-merk is (betrouwbaar)
Groote: Zo groot mogenlijk, zolang het maar in me budget past
Hét budget: Dit zal ergens tussen de 200 en 300 euro liggen, maar goedkoper is altijd beter
Specificaties: Het moet iig wel een HD(ready) zijn, met HDMI kabel (meerdere zijn welkom, niet verplicht). Voorderest moet die goed geluid hebben en een dun zijn (Niet extreem dun, maar geen koelkast
).
Natuurlijk zoek ik zelf ook voor tv's, en als ik er een vind zal ik het hier posten, maar elke tip word hartelijk ontvangen!
Bij voorbaat dank
Flippie13