Geplaatst: 6 januari 201015 jaren comment_1565652 Hallo, Ik heb sinds vandaag een Dazzle(Pinnacle), alleen ik zou niet weten hoe hij werkt ... Er zat namelijk geen uitleg boekje bij Ik wil weten hoe ik kan filmen met dat ding en hoe ik hem installeer (er zitten 2 cd's bij) Hopelijk kan ik van iemand hulp krijgen Alvast bedankt (ik wist niet waar ik hem moest posten..)
Geplaatst: 7 januari 201015 jaren Auteur comment_1566357 Kijk je goed? dan zie je bovenin staat nu Administrator voor. Nu moet je doen wat je moet doen (ik weet niet wat) Ik heb het opnieuw geprobeerd maar hij blijft de foutmelding aangeven ?
Geplaatst: 7 januari 201015 jaren comment_1566401 Dus je hebt je admin account geactiveerd ('net user administrator /active:yes' typen en op enter drukken) , jezelf afgemeld en aangemeld als administrator en dán doet de software nog niet? Dan zou ik op internet zoeken naar andere drivers voor de Dazzle. Zijn ze wel voor Vista?
Geplaatst: 7 januari 201015 jaren comment_1566421 Wat staat er op de CD's? Want die twee CD's bevatten echt niet alleen maar drivers...
Geplaatst: 7 januari 201015 jaren comment_1566447 Wat staat er op de CD's? Want die twee CD's bevatten echt niet alleen maar drivers... Hij hoeft alleen de driver cd te installeren.
Geplaatst: 7 januari 201015 jaren comment_1566661 Jaa maar als ik die er in doe krijg ik dit: Lees Dit goed door. Kryziek heeft dat ook al gezegd. En overigens, je hoeft niks te installeren. Bij mij op XP ging het automatisch (dus zonder installeer scherm) Net als bij een USB muis of toetsenbord, daar gaat het ook automatisch Bewerkt: 7 januari 201015 jaren door Dieko
Geplaatst: 7 januari 201015 jaren comment_1566680 Maar ik sta op mijn profiel ingelogd. Zijn er dan niet nog meer profielen? Bijvoorbeeld van je ouders?
Geplaatst: 7 januari 201015 jaren comment_1566710 Staat op je cd bv. 'setup.exe'? druk daar anders op met 'uitvoeren als administrator', als ie het dan nog niet doet, ondersteunt hij het wss niet, dan kun je nog kijken op de dazzler site voor drivers. Klik hier voor drivers.
Geplaatst: 7 januari 201015 jaren Auteur comment_1566743 Bedankt jongens hij heeft zich zelf eindelijk geinstalleert, alleen nu heb ik nog een probleem, als ik op het icoon van het programma druk staat er''Studio version 9 werkt niet meer'' Wat kan het zijn. ?
Geplaatst: 8 januari 201015 jaren comment_1566893 Bedankt jongens hij heeft zich zelf eindelijk geinstalleert, alleen nu heb ik nog een probleem, als ik op het icoon van het programma druk staat er''Studio version 9 werkt niet meer'' Wat kan het zijn. ? Lees jij wel überhaupt dit topic door??????????????? Je hoeft Pinnacle Studio niet te installeren.
Geplaatst: 9 januari 201015 jaren Auteur comment_1567367 Waarom staat er dan ''Pinnacle Studio 9, bezig met installeren''
Geplaatst: 9 januari 201015 jaren comment_1567496 Zucht.. omdat je blijkbaar Pinnacle installeerd. Kijk eens op een van de cd's rond (verkennen) of er misschien alleen drivers op staan. Tenzij je natuurlijk gewoon pinnacle WILT gebruiken, maar aangezien dát dus niet wil..
Geplaatst: 10 januari 201015 jaren Auteur comment_1568674 Hij staat al op me PC , nu is mijn vraag waarom staat er ''Pinnacle Studio 9 werkt niet meer'' Hoe komt dat ...
Geplaatst: 10 januari 201015 jaren comment_1568745 Misschien niet goed geïnstalleerd? -> verwijderen en opnieuw proberen
Geplaatst: 10 januari 201015 jaren comment_1568755 Waarom staat er dan ''Pinnacle Studio 9, bezig met installeren'' Zucht.. omdat je blijkbaar Pinnacle installeerd. Kijk eens op een van de cd's rond (verkennen) of er misschien alleen drivers op staan. Tenzij je natuurlijk gewoon pinnacle WILT gebruiken, maar aangezien dát dus niet wil.. ER ZITTEN 2 CD'S IN DIE HOESJE VAN DE DAZZLE Bewerkt: 10 januari 201015 jaren door Dieko
Hallo,
Ik heb sinds vandaag een Dazzle(Pinnacle), alleen ik zou niet weten hoe hij werkt ...
Er zat namelijk geen uitleg boekje bij
Ik wil weten hoe ik kan filmen met dat ding en hoe ik hem installeer
(er zitten 2 cd's bij)
Hopelijk kan ik van iemand hulp krijgen
Alvast bedankt
(ik wist niet waar ik hem moest posten..)