Geplaatst: 6 januari 201015 jaren comment_1565671 Ik heb met MTA Map editor fzo een gebouw geplaatst en een aantal auto's neergezet, maar de auto's die ik neergezet heb werken niet. Hoe kan dit? En als ik pickups maak met wapens werken ze ook niet. Alleen maar objects werken. Hoe kan ik auto's en pickups werkend krijgen?
Geplaatst: 6 januari 201015 jaren comment_1565693 Waarom wil je auto's in xObjects zetten? xObjects heet niet voor niks xObjects. Pickups en autos zul je met de hand moeten converteren naar standaard SA:MP onderdelen, of een andere streamer gebruiken. Daarnaast zul je een site als ConvertFFS nodig hebben om je voertuigen om te zetten. Een converter voor pickups ben ikzelf nog nooit tegengekomen.
Geplaatst: 6 januari 201015 jaren Auteur comment_1565721 Kan ik met MTA Map Editor niet eens auto's plaatsen?
Geplaatst: 6 januari 201015 jaren comment_1565743 Kan ik met MTA Map Editor niet eens auto's plaatsen? Jawel (ik heb MTA niet, maar dat dacht ik toch?), maar dan moet je het omzetten naar Pawno taal met: ConvertFFS.
Geplaatst: 6 januari 201015 jaren Auteur comment_1565810 Auto's omzetten is gelukt. Nou nog pickups zoals health
Geplaatst: 6 januari 201015 jaren comment_1565819 Auto's omzetten is gelukt. Nou nog pickups zoals health Hmm daar weet ik nieks voor, (Ik gebruik voor pickups altijd een command in-game die dat automatisch omzet).
Geplaatst: 6 januari 201015 jaren Auteur comment_1565849 Opgelost http://www.gtaforum.nl/topic/81462-tutorialpickups/
Ik heb met MTA Map editor fzo een gebouw geplaatst en een aantal auto's neergezet, maar de auto's die ik neergezet heb werken niet.
Hoe kan dit?
En als ik pickups maak met wapens werken ze ook niet. Alleen maar objects werken.
Hoe kan ik auto's en pickups werkend krijgen?