Weet iemand een gratis nieuwsbrief systeem? Ik heb er hier eentje voor $12,00 die er goed uit ziet en waar de demo ook degelijk is. Maar ik zoek eerst een gratis alternatief Is er een manier om dit zelf te maken of dat er gewoon een degelijk gratis systeem is.
Wat ik zelf zit te denken om te doen is om een normaal contact-formulier te maken maar dan prive waar alleen ik in kan komen en dat ik dan daarin alles netjes neer kan zetten Alleen dan was mijn bedoeling om bij de ontvanger een GET-command te plaatsen die alle gegevens uit een SQL database haalt. Maar nu komt het moeilijke, hoe kan ik zorgen dat een formulier van mij de e-mails juist uit een database haalt? En dan de grootste vraag -al denk ik dit zelf ook wel te kunnen vinden-, hoe maak ik een vakje die ervoor zorgt dat als bijvoorbeeld ik mijn email adres invoeg er automatisch een nieuwe rij in mijn SQL Table word gemaakt die de emails opslaat?
En nu het laatste http://www.w3schools.com/php/php_mysql_connect.asp, hier maken ze contact met een Database, maar weet de code dan welke database ik bedoel? Want als ik nou meerdere databases heb dan weet ik niet hoe ik die ene moet kiezen.
Hallo.
Weet iemand een gratis nieuwsbrief systeem? Ik heb er hier eentje voor $12,00 die er goed uit ziet en waar de demo ook degelijk is. Maar ik zoek eerst een gratis alternatief
Is er een manier om dit zelf te maken of dat er gewoon een degelijk gratis systeem is.
Wat ik zelf zit te denken om te doen is om een normaal contact-formulier te maken maar dan prive waar alleen ik in kan komen en dat ik dan daarin alles netjes neer kan zetten
Alleen dan was mijn bedoeling om bij de ontvanger een GET-command te plaatsen die alle gegevens uit een SQL database haalt. Maar nu komt het moeilijke, hoe kan ik zorgen dat een formulier van mij de e-mails juist uit een database haalt? En dan de grootste vraag -al denk ik dit zelf ook wel te kunnen vinden-, hoe maak ik een vakje die ervoor zorgt dat als bijvoorbeeld ik mijn email adres invoeg er automatisch een nieuwe rij in mijn SQL Table word gemaakt die de emails opslaat?
En nu het laatste
http://www.w3schools.com/php/php_mysql_connect.asp, hier maken ze contact met een Database, maar weet de code dan welke database ik bedoel? Want als ik nou meerdere databases heb dan weet ik niet hoe ik die ene moet kiezen.
Graag hulp
//Zammy