Welkom bij, inmiddels alweer, een zevende Grand Theft Auto San Andreas foto wedstrijd! De laatste keer was in de herfst van 2008, georganiseerd door @Hanneswasco.
Onlangs heb ik een peiling gehouden naar animo en interesses m.b.t. een SA contest en het was duidelijk dat foto's maken als favoriet uit de bus kwam.
Iedereen die in het bezit is van het spel GTA San Andreas kan meedoen aan deze contest. Er zullen in totaal vijf rondes zijn waarin gestreden zal worden om de beste fotograaf van deze contest, in elke ronde zal een bepaald thema de boventoon voeren. Nadat de inzendtermijn is verstreken zal er door ieder lid van dit forum gestemd mogen worden m.b.v. een top 3 in een stemtopic. Hieraan koppel ik dan weer punten toe en na de laatste stemronde zal duidelijk moeten worden wie zich de beste fotograaf mag noemen. T.z.t. zullen er ook signatures worden uitgedeeld aan de beste drie fotografen, zodat deze als trotse pauwen over het forum mogen rondbanjeren.
Regels
Meedoen en inzenden
Wil je meedoen? Stuur mij dan een PB met als titel GTA SA Photo Contest VII en het feit dat je graag mee wilt doen. Dit kan t/m 15 januari 2010.
Foto's lever je via een PB bij mij in, met als titel: Photo Contest VII - Ronde #; met op de plaats van het # het nummer van de ronde waar die foto betrekking op heeft.
Per ronde is alleen de eerste inzending geldig, lever dus maar één foto per ronde in.
Foto's die worden ingeleverd moeten door de deelnemers zelf gemaakt zijn in het spel GTA San Andreas.
Alleen foto's die zijn gemaakt in een origineel spel zijn toegestaan. Geen enkele vorm van modificatie wordt getolereerd.
De foto's mogen niet eerder gebruikt zijn op het Internet en dus ook niet in eerdere contests.
Er mag geen "foto-bewerk-programma" (zoals PhotoShop e.d.) worden gebruikt om de foto's aan te passen.
Voor elke ronde geldt een vast termijn waarin je een foto kan inleveren, wordt de foto buiten deze termijn ingeleverd dan is die foto uitgesloten van deelname.
Stemmen
Uiteraard heb je als deelnemer ook stemrecht en mag je een top 3 melden in het stemtopic, je mag echter niet op je eigen foto's stemmen.
Ook voor het stemmen geldt een vast termijn per ronde waarin gestemd kan worden, alleen stemmen binnen die termijn zijn geldig.
Stemmen zijn alleen geldig als een top 3 is samengesteld, dus een stem op maar 1 of 2 foto's is niet geldig.
Elke nummer 1 positie levert 3 punten op, 2 punten voor elke nummer 2 notering en 1 punt voor de nummer 3 stemmen.
Deelnemers
Iedereen die in >dit topic<, tot nu toe, te kennen heeft gegeven graag mee te willen doen aan een foto contest heb ik gemakshalve alvast toegevoegd aan de deelnemerslijst. Zij hebben ook allemaal een PB van mij ontvangen waarin ze hun deelname kunnen annuleren.
Als alles gaat zoals het zou moeten gaan zal de eerste ronde op 15 januari van start gaan. Ik zal dan in dit topic het startsein geven en bekend maken wat het thema is van de eerste ronde. Voor vragen en reacties over deze contest kan je terecht in het vragen & reactie topic: klik.
Bewerkt: door _KoE_Mzungu Update van de deelnemerslijst.
banner gemaakt door @Flitskikker
Welkom bij, inmiddels alweer, een zevende Grand Theft Auto San Andreas foto wedstrijd! De laatste keer was in de herfst van 2008, georganiseerd door @Hanneswasco.
Onlangs heb ik een peiling gehouden naar animo en interesses m.b.t. een SA contest en het was duidelijk dat foto's maken als favoriet uit de bus kwam.
Iedereen die in het bezit is van het spel GTA San Andreas kan meedoen aan deze contest. Er zullen in totaal vijf rondes zijn waarin gestreden zal worden om de beste fotograaf van deze contest, in elke ronde zal een bepaald thema de boventoon voeren. Nadat de inzendtermijn is verstreken zal er door ieder lid van dit forum gestemd mogen worden m.b.v. een top 3 in een stemtopic. Hieraan koppel ik dan weer punten toe en na de laatste stemronde zal duidelijk moeten worden wie zich de beste fotograaf mag noemen. T.z.t. zullen er ook signatures worden uitgedeeld aan de beste drie fotografen, zodat deze als trotse pauwen over het forum mogen rondbanjeren.
Regels
Meedoen en inzenden
Stemmen
Deelnemers
Iedereen die in >dit topic<, tot nu toe, te kennen heeft gegeven graag mee te willen doen aan een foto contest heb ik gemakshalve alvast toegevoegd aan de deelnemerslijst. Zij hebben ook allemaal een PB van mij ontvangen waarin ze hun deelname kunnen annuleren.
Als alles gaat zoals het zou moeten gaan zal de eerste ronde op 15 januari van start gaan. Ik zal dan in dit topic het startsein geven en bekend maken wat het thema is van de eerste ronde. Voor vragen en reacties over deze contest kan je terecht in het vragen & reactie topic: klik.
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update van de deelnemerslijst.